• hea

Hip hip hora!

Vill bara tipsa om en mycket bra och sevärd film som går på bio nu. Den var mycket verklighetstrogen och även om en del var skrämmande fanns det även saker man verkligen drog på munnen åt.
    Jag såg den med min bror(vi är bägge över 30 och jag är mamma)och min dotter+kompis tonåringar)har tänkt se den på sportlovet och jag tror de uppskattar den lika mycket!

• Svar på tråden Hip hip hora!
  • MissRut

Jag har också sett den. Helt okej men bitvis mycket grym! Tyckte jag. :)

• ChristiansBrud

man kanske bör se den, trodde att det var mer en ungdomsfilm.

• MissRut

Den är ju mest för och med ungdomar men för de som har tonårsbarn eller jobbar inom skolan tror jag det kan vara nyttigt att se den.

• Meddelande borttaget
  • hea

Miss Rut- då får väl min kära bror inse att han gjort en miss som såg en film han gillade. Han är singel,jobbar ej med barn och är 31 år.
    Varför så fördumsfull-smaken är väl olika? Kan tala om att min mamma såg 40 days and nights på bio och tyckte jättebra om den-hon är över 60! Däremot gillade inte en våra yngre vänner den.
    Man är inte äldre än man känner sig och tycke och smak kan vara olika även om man har nästan samma livssituation. Min bästis hatar kjol-jag älskar det!

• Meddelande borttaget
  • MissRut

hea- Det var det värsta! Jag menade inte alls så! Vilken otrolig (medveten? ) feltolkning. Det var mest ett svar på Christians bruds påstående om att det inte var en ungdomsfilm utan även passar andra. Själv hör jag inte till någon av kategorierna jag själv nämnde utan det var mer en rekommendation för vilka jag trodde skulle kunna få nytta av filmen. Det här med kjol eller inte lämnar jag omkommenterat.

Cookie Dough- Tack

/MissRut, som känner sig extremt missförstådd

• MissRut

Okommenterat, ska det stå.

• elis

e-mail och foruminlägg är väldigt lätt att missförstå. Om man läser ett e-mail eller ett inlägg här på BT och blir irriterad, tycker att personen är snorkig eller sur. Prova då att läsa det igen, högt med ett förstående, glatt eller annat trevligt tonläge. Kanske kan du då se inläggen/e-mailen i ett helt annat ljus.

• Santa Fe

Japp, så kan även jag sälla mig till skaran som sett Hip hip hora.

Jag tyckte den var superbra!

Så till alla er som är skeptiska: gå och se!

Svar på tråden Hip hip hora!