• GBG_Norpan

Varmbadhuset, pris??

Är det någon som har hyrt, ska hyra, Varmbadhuset på Saltholmen? Hur mucket fick ni betala och kunde man få komma in kvällen innan för att dekorera? Var ni nöjda med lokalen?
    Är jättenyfiken, tycker att det är så fint där ute.

//GBG_Norpan

• Svar på tråden Varmbadhuset, pris??
  • röd ros

håller med dej ser underbart ut.

man får betala för det oxå. ringde dit för att höra, dom skulle ha 795:- per person. har för mig att dom dukar, lagar maten, städar (man fick städa lite själv. dom hade musik o ljusanläggning men man fick själv ha en som skötte musiken DJ.

dryck fick du ha med dig själv. bara festen skulle ha gått på ca 50.000:- för oss.

vi valde ett annat ställe + att dom var uppbokade i augusti. vet man inte vart man skall göra av sina pengar tycker jag defenetivt att man skall ha sin bröllopsfest där för det är otroligt vackert.

dom har en hemsida men kommer inte ihåg namnet.
    röd ros

• Vinterbröllop

Vi var på visning på Varmbadhuset och fick inget gott intryck! För det första så är det väldigt dyrt med 795:-/ kuvert och i det så ingår inget mer än superstandard porslin, dukar (slitna!) och inte ens tillräckligt med ljusstakar. Blommor får du ta med dig själv och det är inte säkert att du kan komma in dagen innan, du har lokalen från kl 10.00. För övrigt kändes de inte särskilt uppfinngsrika eller sympatiska. Lokalen i övrigt är bra för ett högsommarbröllop och bryggan underbar. Du ska nog vara väldigt bestämd och ha en vännina som styr med järnhand under bröllopsdagen om du ska få det riktigt bra! Men prisvärt är det inte.....

• En glad prick

Hej!
    Har fått SUPERBRA intryck av ALLT på Varmbadhuset. Eventmakarna som står för dukning och rubbet är SÅ proffsiga, hjälpsamma, idérika och trevliga! Ring dem och boka en tid för visning!

Underbar lokal, jag har hört att maten är suverän, bryggan är sagolik, läget perfekt...helt klart värt en titt!

Priset som röd ros skrev är korrekt, så visst, det kan bli lite dyrt...men det kanske det är värt om man har möjlighet?? Och eftersom man får ha med sig egen dricka så kan man åka till Tyskland och köpa den riktigt billigt. På de flesta andra ställen med liknande läge måste all alkohol köpas till barpriser = det blir mkt dyrare än på Varmbadhuset, iaf om man vill ha fri bar.

Lycka till!

• Melissa

Hej! Här kommer lite info om varmbadshuset som ser himla trevligt ut. Jag kontaktade dem eftersom man kan låna festvåningen utan att behöva använda sig av deras mat, alltså jag tänkte man kunde ha egen catering och egen personal osv. Men det visade sig att bara hyra stället skulle gå på 18000 kronor och sen kom det till lite till. Jag lägger in deras svar här så kan ni läsa:

Festvåningen på Varmbadhuset Saltholmen Pris: 18.800 kr
    I priset ingår:
    Festvåning (från kl 10.00 - till 06.00)
    Brygga med partytält
    Ljud/PA och ljudanläggning, Cd-växlare för 5 skivor, kassttbandspelare
    Linnedukar, linneservetter
    Porslin, glas, bestick
    Bord och stolar
    Ismaskin
    Bardisk
    Kylskåp
    Städning
    Övrigt:
    Uppdukning från 1000 kr Beroende på antal gäster
    Diskjockey ca 6.500 kr Inklusive utrustning
    Band från ca 10.000 kr Exakt pris offereras om intresse fi nnes
    Transport ca 3.500 kr Abonnerad spårvagn
    ca 5.500 kr Abonnerad båt

• GBG_Norpan

Tack för alla svar! Lokalen är jättefin men frågan är om det är värt priset.... Det blir till att spana runt lite och jämföra priser. Tur att man är ute i god tid!

GBG_Norpan

Svar på tråden Varmbadhuset, pris??