• Tick

Halmstad brudar -04

Opps, la in mig mitt inlägg på planering. Helt fel. Här skulle den ju vara. Prövar igen.
    Jag skulle vilja få kontakt med tjejer som skall gifta sig i Halmstad med omnejd. Själv är jag nyinflyttad och ska gifta mig i slutet av sommaren. Söker några att diskutera bröllopsplaner med. Hör av er till mig, så träffas vi.
    Om du redan har gift dig men vill dela med dig av tips och råd så tveka inte. Vi behöver hjälp.

• Svar på tråden Halmstad brudar -04
  • millapilla

Hej!
    Ska gifta mig i maj i Snöstorps kyrka i Halmstad. Planeringen pågår för fullt och jag lever och andas bara bröllop, min sambo tycker jag är knäppast i hela världen. Du får gärna mejla om du vill.
    mariac_bengtsson@hotmail.com

• Janet

Inga fler från trakten här?

• Tick

Kul att det dök upp några blivande i Halmstad (och Varberg), trodde nästan jag var ensam.

Ska göra inbjudningarna idag. Vi berättade för våra föräldrar i helgen. Hur långt har ni kommit? Ni ligger ju lite före. Man kanske kan få lite tips...

• Peppe

Hejsan Halmstad-brudar!
    Jag är från Halmstad men sak inte gifta mig för än nästa sommar och i en kyrka på Kullahalvön. Däremot så har jag tips på en superduktig frisör som samarbetar med Hannah Morris på Brogatan. Frisören heter MaDonna och ligger precis mitt emot Hannah Morris. Suveränt bemötande! God service och de ser till personligheten istället för till den enskilda frisyren! Suveränt!

Frisör och ägare Linda är nummer 1 för mig när jag gifter mig!

• Jennybaby

Hej där!!

Vad kul att det finns fler Halmstad-tjejer som gifter sig inom kort. Jag gifter mig inte förrän i oktober, men jag märker redan hur fort det går. Jag gifter mig i Vapnö.

Du får gärna maila mig också!
    jennybaby74@hotmail.com

• Tjoddalisa

Här är en till! Jag gifter mig i Söndrums kyrka i höst, och jag inser att vi måste sätta lite fart på våra bröllopsplaner. Men jag provade i alla fall lite olika klänningar i går.

• Tös

Kan ni inte berätta vilken fotograf, frisör, lokal, kyrka som ni har bokat och vad ni har för erfarenhet av dessa? Vi gifter oss sommaren 2005 och vi har INGET bokat ännu!

• ISLA

Gifter oss också nästa sommar, och vi har inte heller bokat något ännu. Vet bara att vi vill gifta oss i St Olofs kapell i tylösand, och att vi förmodligen kommer att välja Heagårds skafferi att ha festen på. Katrin Svensson kommer att bli vår fotograf, hon e superproffsig och tar jätteläckra bilder! Funderar på att fixa håret på bea´s secret, har ännu aldrig varit där, men har hört från olika håll att de ska vara bra.

• Tjoddalisa

Vi ska gifta oss i Söndrum som sagt, festlokal är ännu inte bokad men jag tror att det blir en hembygdsgård och catering från Bäckakrogen kombinerat med egen för- och efterrätt. Håret tänker jag fixa hos Weronica på salong "Wi é hair" - supertrevlig tjej. Fotograf Katrin Svensson om hon är ledig, eller Anders Sällström Yes Photo kanske. Usch - nu blir jag snart stressad, vi måste ju börja boka!

Svar på tråden Halmstad brudar -04