• nallemaja

Bra BH med mycket pusch och utfyllnad?

Är det någon som vet vart man i Göteborg kan få tag på en Push-up BH gärna med gelekuddar i som fyller ut lite. Stl 70B eller C. Den frå inte gå för högt upp på sidorna för då syns den under klänningen. Nån? Någon som varit på Korsetten? Har de mycket att välja på?

• Svar på tråden Bra BH med mycket pusch och utfyllnad?
  • mili

Hej nallemaja!

Var på Korsetten i lördags och köpte en jättebra bh och fina trosor till min bröllopsdag! Man fick bra hjälp och de har mycket olika!

• nallemaja

mili
    Vad har de för priser? Vad ska man räkna med att man får lägga?

• little

Hej!
    Har samma storlek som du och brukar hitta mycket på Rebecca som ligger bortåt biopalatset. De är lite dyrare men inte lika svindyra som korsetten. Jag burkar ofta gå till Twilfit. Sedan en affär där de är kanontevliga är Evanette eller vad de heter på olskrokstorget.

• En glad prick

Kolla på Victoria, det är en jättebra affär som ligger på en paralellgata till Kungsgatan. Den är TOPPEN!

• Gabbi77

Jag har faktiskt beställt min bh i josefssons josefinkatalogen. Jag har letat jättemycket i affärer men ej hittat någon. Den var jättebra, med uttagbara olje kuddar två sorters bh band och man kan ha den utan band + att där var silikonband i kanterna så den inte ska kasa om man har den axelbandslöst.
    Väldigt fin, jag blev så glad när jag fick den, det var den bästa jag hittat.

• nallemaja

Är det denna du menar?
    www.josefssons.se/base/product.asp&category_id=000002108&intStart=37&display_image=&referer=%2Fbase%2Fcategory%2Easp%3Fdisplay%5Fimage%3D%26category%5Fid%3D000002108%26intStart%3D37

• nallemaja

Jag tror jag vill ha någon med lite spets och så på bröllopet. Men skulle kunna tänka mig att ha den annars till vardags eller vad man ska säga.

• Gabbi77

nej den är det inte. Jag hittar den inte längre, verkar inte finnas med. Vilken tur jag hade då.
    Min är med spets och trosorna är string i spets med avtagbara strumpebandshållare.

• Gabbi77

hittade den, sök på varunr 5172589

• Gun

Jag hade en helt ospetsig, trist hudfärgad gelhb från Lindex, kostade väl under 200:-. Suuuuuuperbra!! Massor med puff och fyllning, men såg ändå helt naturligt ut. Kan varmt rekommenderas!

Svar på tråden Bra BH med mycket pusch och utfyllnad?