• Lidingöflicka

Vilka är Stockholms bästa klänningsaffärer?

Hej
    Jag letar efter min drömklänning men vet inte var i Stockholm som jag ska gå.

Vill ha en elegant klänning i siden för upp till ca 20 000 kr. Är det någon som har tips?

Har varit på Garamaj och blev rysligt illa behandlad och på Cosmo som var bra men jag vill gärna se några till innan jag bestämmer mig.

Snälla kom med tips!!

• Svar på tråden Vilka är Stockholms bästa klänningsaffärer?
  • Vinterbruden

Testa Ehrlings Fest & Brudkläder på Karlavägen, den är bra!

• siden

Jag kan absolut rekommendera P.A. Inspirazion på Karlbergsvägen. Hon är mycket proffsig och syr fantastiska klänningar i siden. OBS! Tidsbokning.
    Du kan också titta på Thalia på Karlavägen.

• goda fen

Skulle inte rekommendera bröllopskällan!
    bara polyester och det luktar kemtvätt!
    u design !

• T.B.

Jag var på Bröllopskällan och tyckte det var bra och väldoftande. Hittade klänningar i andra material också. Köpte dock min klänning på Bröllopsbutiken.

• lilla ester danho

Jag kan rekomendera Princessa i Södertälje.
    De har väldigt bra service och trevliga personal.De har verkligen mycket att välja på, när det gäller bröllopsklänningarna. accessoarer och även tärnklänningar.Titta på det innan du besöker de om du vill.www.princessa.nu

• lilla s

jag håller med ovan, köpte min på princessa, de har flera, lite lyxigare klänningar o har alltid varit trevliga och hjälpsamma. PA inspiration verkar oxå bra, har tittat in där förut men de hade sommarstängt när jag handlade..

Svar på tråden Vilka är Stockholms bästa klänningsaffärer?