• 22 majbrud

Färg och stil analys i malmö?

Hej någon som vet vart i Malmö man kan göra stil och färg analys?

• Svar på tråden Färg och stil analys i malmö?
  • Sarpet

Jag gjorde en färganalys på Aroma Beauty Center i Malmö för ett par år sedan. Vet inte om de har stilanalys också, men jag var mycket nöjd med personalen där. De visste verkligen vad de pratade om och kunde förmedla allt vidare. Jag har haft mycket hjälp av färganalysen, har bytt ut en del färger i garderoben... De hade också en "kurs" i sminkning, så när man fått reda på vilka färger som tar fram det bästa i dig när det gäller kläder fick man en genomgång av färger på smink och hur man bör lägga detta också. Tror jag betalade ca. 700:- för detta.

Rekomenderar dem varmt! (Föreningsgatan 48, 040-29 07 55, jag var hos Liliana Jankovic)

• *Erika*

Hej!

Jag är också på jakt efter något bra ställe som gör färganalyser i Malmö. Kikade på Aroma Beauty Centers hemsida, www.aroma.nu , och de tog 950kr för en färganalys inkl. make up och färgpass. Har också funderat på Gilda Skolan, www.gilda.se , de tar 480 kr för samma sak men då är det ju elevbehandlingar och jag vet inte hur långt i utbildningen de kommit. Om du skulle springa på något bra ställe, till bra pris, så skriv gärna det på forumet. :)

Svar på tråden Färg och stil analys i malmö?