• cocamomilolola

hyra kläder

Någon här som har erfarenhet av KultHyrMagazinet i Timrå. Jag var dit i veckan och jag tyckte det såg lite rörigt ut där för det var så trångt, men de hade mycket klänningar, fantastiska priser och en kanontrevlig tjej som jobbade där. Någon som vet hur det är att hyra kläder där???

• Svar på tråden hyra kläder
  • Internettan

Halloj! Jag har tyvärr aldrig varit där... Men skulle gärna vilje veta var det ligger? Kan vara bra å kolla på fler ställen än Eleganten & Nya Klädtjänst. Måste hitta klänning åt min brudtärna... Lycka till!! //J

• cocamomilolola

Det ligger i Sörberge, bakom Runes presenter i ett hyreshus på bottenvåningen. Solhemsvägen 11. De finns på sidan been.at/kulthyrmagazinet Det var så jag hittade dem. Lycka till själv. Där kan du nog hitta något

• Mamma jag

Jag har hyrt på KultHyrMagazinet. Både maskeradkläder och bröllopskläder och jag är mycket nöjd, jag är även nöjd med fotografen de rekommenderar SunRek. De uppfyller mina krav på en fotograf. Billig och bra kvalitet.

• misspiggy

Jo beror ju på vad man söker. Trevlig tjej å det. Lite rörigt, verkar inte veta mycket om bröllop & seder. Känns begagnat å inte det senaste modellerna, men hade ju billiga klänningar. Tyvärr inte min smak.
    Å jag har inte höga krav. Har hittat min klänning, va där med en vännina som söker. sen så är man ju nyfiken, kul att titta å få ideer.
    Värt att besöka för maskerad kläder. Ett bra tips på fotograf Sun Rek. Å Frisörer har dom på Hårmästarna i Sundsvall jätte gulliga tjejer. Lite tips

• cocamomilolola

Jag har iaf. fått tag på deta jag behövde, de hade tre klänningar i min smak o jag har höga krav. Jag har bokat den och kände mig så jättenöjd, men nu har jag börjat fundera på om inte en av de andra klänningarna var bättre. Måste dit och prova igen, undra om man får byta ut den bokade klänningen mot en annan? Tycker du att hon som jobbade där hade för dålig kunskap om bröllop och seder? Den uppfattningen fick inte jag. Jag tyckte hon var duktig jag. Men jag kan inte så mycket själv så det kanske beror på det. Du kanske kan allt redan du?!

• misspiggy

Om jag kan allt, nä det kan jag väl inte tro. Å vem kan allt ! Har läst mycket å hört mig för. Sen så för man ju mycket tips å ideer hör å på internet i övrigt.
    Varit runt om i sverige & tittat på bröllopsbutiker för att få ett bra ut bud. hon är ju jätte trevlig & glad har kanske ett lite litet kontakt nät på andra företag som har med bröllop att göra . svårt att lämna referenser, men det ska man ju inte heller göra om man inte vet vilka som finns. Men jag tror att vi alla kommer att finna det vi söker till slut, vi fann ju vår blivande å det är ju inte lätt.. Hi hi hi.
    Så jag kan inte allt, säger bara vad jag tycker precis som alla andra. Posetivt eller negativt för dig eller mig, smaken är ju olika.. men jag tycker att det är bra att den finns kul butik.

Svar på tråden hyra kläder