• höstblomma

Möhippa i Växjö?

Hjälp!

Kommer från en stad i norr och skall vara tärna på ett bröllop i växjö i oktober. Vad kan man hitta på? Jag behöver massor av tips och ideér då jag inte kommer från stan.

• Svar på tråden Möhippa i Växjö?
  • augusti -04

Hej!
    Vet inte vad du är ute efter på hotell
    Royal Corner har de en relaxavdelning med jacuzzi. Man kan äta hotellfrukost och sen mysa lite kanske?
    Sen finns det ju bowlinghall, lazergame, simhall.
    Bodaborg utanför Växjö är ett ställe med teamwork-grejer och äventyr.

• Hannita

lite trist kanske, men glasblasning?
    Finns det nan inomhusklattring?

• Hannita

Finns det inte nan Go-cart bana utanfor Vaxjo- tror pappa var dar en gang.

• lilla L

Det finns en go-kartbana i Alvesta, 1.5 mil utanför Växjö.

• Ekorren Fagerlund

Det finns laserdome (fanns iaf förr) minns dock inte var! Man kan gå på trevlig restaurang.. Hmm, hjärnsläpp!

Äsch! För länge sen jag var i Växjö. Vi hippade iaf en kompis där för en väldans massa år sen..

Ekorren.

• augusti -04

Hej igen...
    Det finns ett dataspelsställe som heter Grrl-Tech där alla spelar mot varandra samtidigt - vi har varit ett gäng tjejer där och haft jäkligt roligt!

Själv har jag meddelat mina vänner att jag vill att vi gör något som alla har nytta av och alla ska ha roligt! Mitt förslag var håruppsättningskurs, sminkkurs, manikyrkurs, matlagningskurs osv... Får se om de nappar på det! :) Då kan de nämligen fixa mitt hår och make up på den stora dagen! :)

• Malin-bruden

Jag var på möhippa i Växjö förra året och vi spelade lasergame. Helt OK. Men vill man göra ngt riktigt kul ska man åka till Boda borg i Sävsjö, ca 6-7 mil från Växjö. Det är lite fångarna på fortet över det. Man kan välja om man vill ha mer fysiska eller mer kluriga celler. Det är SÅ kul och fyra timmar bara svischar förbi.

• mys

Hej!

ca 6-7 mil norr om Växjö, lite utanför Åseda, kan man vara med om vildmarksäventyr! Har inte varit där själv men jag har hört mycket gott om det!
    Kolla på deras hemsida:

www.naturaventyr.com/

Svar på tråden Möhippa i Växjö?