• Saline

Blir verkligen BT träffar av?

Hej!
    Jag bara undrar om verkligen de här BT träffarna blir av. Är det verkligen sant. Första gången jag var inne på den här hemsidan höll jag på att falla av stolen när jag såg att man skickar meddelande via detta forum och sedan träffas. Jag blev paff. Hur som helst blir de här BT träffarna av och har ni då träffat någon ni redan känner. Vad pratar ni om? Kommer själv från Göteborg och är nyfiken hur det är här.:-8

Hälsningar Saline som är nyfiken i en strut.

• Svar på tråden Blir verkligen BT träffar av?
  • Gift Anna

Hej Saline!

Som "gammal i gemet"vad det beträffar BT-träffar så kan jag intyga att de blir av! :D
    Vi träffas inte hemma hos varandra utan de träffar jag vart med på har vi stämt träff på stan och sen gått till något mysigt fik. En annan gång (på sommaren) bestämde vi träff vid slottskogen,var och en tog med sig picninck och så fikade vi där.

Vi pratar naturligtvis mest om bröllop,det kan vara en brokig skara som träffas,dels de som skall gifta sig rätt snart,de som gift sig och de som är med för att det är trevligt.
    Jag har inte träffat någon jag redn känner på dessa träffar,sedan är vi väl några som träffats fler gånger på olika BT-träffar, och därmed är mer kända med varandra.

Gå på en BT-träff nästa gång det "utannonseras"någon här i Göteborg,de jag har träffat är jättetreviga och bits inte(!) :D
    Och förmodligen inte de andra som kommer heller!

• Saline

Tack för svaret!
    Jag ska tänka på det. Jag får återkomma när vi verkligen ska gifta oss. Då kan det ju kännas relevant. Jag blir bara så förvånad då de flesta uppger att de har så många vänner som de umgås med.
    Att det finns intresse.
    Vi hörs av!
    Kram Saline

• Ellte

Saline: Jag kan inte annat än hålla med Anna (som jag f.ö träffat några gånger ;)) om att det är superskoj och värt att testa :)

(Och ja jag har träffat någon jag "kände" eller iallafall gått på samma skola som... :) Väldigt trevligt!)

• Ananas

Vi är några stycken i Uppsala som har träffats några gånger nu och det är kul att knyta nya kontakter.

Så visst blir träffarna av! Men det var skönt att vi träffades på ett torg där det fanns andra människor i närheten eftersom man aldrig kan veta vem som döljer sig bakom ett nick på nätet. Visst var jag lite nervös första gången, men det var bara trevliga människor där.

• nallemaja

Jag har varit på bt-träff i gbg en gång så jag kan vittna om att de blir av.

• lyckligast

Jodå! Vi hade en träff i Stockholm för nån månad sedan. Det var så trevligt att vi beslöt oss för att träffas igen. Nu kan vi knappast vänta inför vår tredje "date" i januari. Jag tycker att det är kanon eftersom jag inte har några kompisar som ska gifta sig eller har gift sig. Här kan man inte prata varandra trötta...

Jag rekomenderar varmt att ta mod till dig och antingen starta upp en träff, eller hänga med på en om det redan är nån på gång!

• Majsan80

Jo, jag var på en träff här i Stockholm för några veckor sedan. Det blev en jättetrevlig middag ute.

• f.d. Svart brud

Jag har varit på 4 träffar, kul att träffa nya vänner IRL...

Svar på tråden Blir verkligen BT träffar av?