• JenNaj

Billig frisör & sminkös i Göteborg

Hej!

Jag är ny här så jag har inte riktigt koll på allt som skrivits tidigare...

Undrar om någon vet en billig (men bra) frisör och sminkös i Göteborg. Vi försöker hålla ner kostnaderna så gott det går och letar efter budgetalternativ på det som går...

Kram på er

• Svar på tråden Billig frisör & sminkös i Göteborg
  • Cyberbride

Jo, nu ska vi se om jag minns vad de andra har skrivit. De har pratat om ett ställe på kungshöjd, som nog heter kungshöjds frisörsalong. Kostade ca 750 - 800 kr inkl sminkning, men dessa priser kanske är gamla, för det låter lite väl billigt.

Hair affair tror jag är bra och ganska billiga, ca 750 kr för en uppsättning.

Hmm....hade en egen lapp med massa priser men den hittar jag tyvärr inte. Hoppas ovanstående hjälpte, annars kan du lätt hitta mycket om detta genom att söka på gamla inlägg.

• ijkå

Jag har bokat Matila på Hårateljé 14. Hon går väl inte ut med att vara billig men däremot tar hon inte mer betalt än den tiden som går åt. Hon debiterar 650:-/timmar och trodde det skulle ta 2 timmar för enklare uppsättning och smink.

• Weblove

Jag skulle rekommendera Salong La Mode , Mariaplan och en frisör som heter Karen som är jättetrevlig och duktig! Och billig...Jag vet däremot inte om hon lägger Make-up...
    Lycka till!

Svar på tråden Billig frisör & sminkös i Göteborg