Aquaria Vattenmuseum
Har nagon varit pa brollopsfest pa Aquaria? Lokalen och maten ser bra ut. Vill garna ha mer info.
Tack
Har nagon varit pa brollopsfest pa Aquaria? Lokalen och maten ser bra ut. Vill garna ha mer info.
Tack
Ser vackert ut, men verkar dyrt...
Jag hade min disputationsfest på Aquaria för ett par veckor sedan! Det är en helt fantastisk atmosfär! En lokal som har så mycket. En ganska tropisk känsla och så vatten, vatten, vatten. Rekommenderas!
Dessutom trevlig personal.
LJG-
Tack for informationen. Du har mojligtvis inte nagra bilder som du kan majla?
Apropå Akvarium. Liknande arrangemang finns på Skansen-Akvariet med. De kan fixa kontakt med utmärkt catering-firma... Jag har inte varit där på bröllopsfest, men på julfest. Toppenmysigt och exotiskt...
Vi funderar ocskå på att ha vår fest där. Och har såklart några frågor...
Hur många får plats i lokalen, det står minimum 50 pers men inget max?
Kan man har runda bord?
På bilderna på deras hemsida ser det ut som om man bara kan ha ett långbord utmed fönstrena och att det är som en massa växter i mitten som lite är i vägen?
Hoppas jag kan få lite klarhet i dessa frågor innan vi åker dit och kollar. :)
Hej,
Jag har prel.bokat lokalen just för att den inte var så dyr... kanske har missuppfattat, men jag tror man får ha med sig egen dryck, vilket brukar göra en hel del för totalkostnaden.
Tyvärr så hade min blivande sin studentskiva där så han är lite negativt inställd till att ha festen där...
Har inte varit där och tittat än. Ser man fiskar osv eller sitter man bara i någon restaurangdel?
Flyttar upp!
Har varit på aquaria och tittat på fiskarna och ätit lunch och det är fint att sitta där mot vattnet men jag undrar lite var man kan dansa?( om man vill det) och åt andra sidan är det inte så fint ( tycker jag men alla har ju olika smak) där är det lite kullerstenar och som ett litet rött hus, hm låter lite konstigt men det är väggen på huset man ser och där är resturangen...
dom har ju en fin altan mot vattnet också där jag antar att man kan ta brudskål.. gå dit och titta...
Vi väljer något annat - vad vet jag inte, men det kändes inte rätt med Aquaria. Hade bokat träff där för visning igår men kökschefen (tror jag) dök aldrig upp så vi stod utanför och väntade. Eftersom det var mörkt och ruggigt så surnade vi till lite och bestämde oss för att det nog inte var stället för oss.
Löjligt kanske, men vi har massa andra alternativ och måste ändå börja sålla lite.
Jag tror nog att jag stryker den från min lista också, gillar inte när man får negativa vibbar från början. Så jag tycker inte du är löljig Saris. Vi kan ju diskutera detta vidare imorgon på träffen. Ses då!