• pumpkin

Stort tack till Tommy Fabricius!

I April i år bestämde jag och min man för att vi ville gifta oss i borgerlig vigsel i slutet av sommaren. Efter att ha kontrollerat med närmaste familj bestämde vi oss för den 30 Augusti.
    Att skicka ut inbjudningar och boka vigselplats var snabbt gjort men vi insåg snart att det var desto svårare att få tag på vigselförrättare. Efter att ha mejlat varenda vigselförrättare i Tyresö kommun (där vi bor) så började vi söka efter rekommendationer online.
    Vi ser då samma namn dyka upp gång på gång; Tommy Fabricius.
    Och tur var väl det! Vi slängde iväg ett mejl till Tommy i förhoppning att han skulle ha tillgänglighet på det datum vi hade valt och fick snabbt svar!
    Det märkes med en gång varför så många hade rekommenderat honom; han var extremt trevlig, välinformerad, och skickade oss ett långt mejl med "bra att veta"-info och datum. Han var väldigt koncis och noga med vad han behövde från oss och när, vad rollen som vigselförrättare innebär, samt vad vi kunde förvänta oss av honom.
    Han var alltid snabb när det kom till att svara på frågor (även när jag mejlade honom i panik över något jag trodde att jag hade glömt - vilket han såklart redan sett till).
    Vi hade även ett digitalt möte med Tommy två veckor innan vigseln där vi muntligt gick igenom hur dagen skulle gå till och vad som var viktigt för oss. Det var inte ett långt möte men Tommy var supertrevlig och uppmärksam, och kunde referera till hur vi samspelade i mötet under vigseln. 

Vigseln gick mycket bättre än förväntat och trots att jag i normala fall har ett stort kontrollbehov kände jag mig helt trygg i att släppa det och låta Tommy leda hela vigselakten.

Jag vill därför tacka Tommy så hemskt mycket och varmt rekommendera honom om du som läser detta går i tankar för borgerligt bröllop och behöver vigselförrättare! 

Han gav sin tillåtelse att dela med mig av hans kontaktuppgifter så ni kan nå honom här:

tommy.fabricius.vigsel@gmail.com
    telefonnummer (+46 727 0757 00)
    se.linkedin.com/in/tommyfabricius

Svar på tråden Stort tack till Tommy Fabricius!