• Linda92

Vad är era bästa tips till oss som ska börja bröllopsplaneringen?

Hej alla! Jag är nyfiken på er som redan har gift er eller är mitt i bröllopsplaneringen, vilka är era bästa tips? Finns det något ni önskar att ni hade vetat i början, eller något ni absolut inte skulle prioritera om ni fick göra om det?

Jag har läst en guide om bröllopsplanering här: https://weddio.se/brollopsplanering/den-kompletta-guiden-till-att-planera-ett-brollop) och den innehåller verkligen mycket bra tips. Men tänker att jag även vill höra direkt från brudpar.

Alla era tankar, erfarenheter och tips uppskattas verkligen! 😊

/Bröllopspeppad 💐

• Svar på tråden Vad är era bästa tips till oss som ska börja bröllopsplaneringen?
  • LillemorDag

Börja planera och boka upp så tidigt som möjligt! Det strulade mycket när vi försökte boka senare än tänkt...

Ha även koll på vem ni bokar, ni får bara en chans Tungan ute

• PURSUE luxury on lease

Om det är ett större bröllop och tiden är knapert så skulle jag rekommendera en bröllopsplanerare. Det går att hitta duktiga planerare på Insta och det behöver inte kosta en förmögenhet. 

Lycka till med allt, det är en otroligt stressig tid kan jag säga, så allt som kan minska stressen är värt det i min bok. Glad

pursue.se - luxury on lease
Svar på tråden Vad är era bästa tips till oss som ska börja bröllopsplaneringen?