• William Larsson

    Bröllopsfotograf i Stockholm och Sverige

    Hej!

    Mitt namn är William Larsson och jag arbetar sedan några år tillbaka som bröllopsfotograf. Numera arbetar jag främst heldagar eller helger men gör även snabbare arbeten på ett år timmar.

    Jag har sedan länge varit uppbokad under årets högsäsong men fick tyvärr två avbokningar snabbt inpå så har ett par luckor i min kalender.


    Stockholm är min bas men har inget emot att resa. Jag reser ofta i Sverige och utomlands i mitt arbete.

    Jag går gärna igenom mina olika upplägg under ett förutsättningslöst möte, antingen via teams eller fysiskt. Om ni önskar ett stort arrangemang så ta jag med en assisten för att hinna fånga er dag på bästa möjliga sätt.

    Vill ni bolla tankar och idéer eller boka, tveka inte att höra av er i det fall ni önskar att jag förvekligar er dag!

    Jag har förmånen att mina kunder ofta kommer direkt till mig så jag har ingen hemsida eller flashig Instagram. Det har jag inte tid med eftersom jag plåtar så mycket. Men förra sommaren så gjorde jag en ett litet konto efter att en kund tipsade mig om det, se nedan länk.

    https://instagram.com/williambrollopsfotograf?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

    Hälsningar,
    William

Svar på tråden Bröllopsfotograf i Stockholm och Sverige