• Sat 4 Mar 2023 20:38
    13052 visningar
    1 svar
    1
    13052

    Missnöjd med Lejondalsslott

    Hej! Vill dela vår upplevelse på Lejondalsslott för er som går i giftastankar.

    Vi planerade vårt bröllop över 1 år innan och var och tittade på slottet ett år innan och träffade bröllopskoordinator/bokare.

    Eftersom vi skulle gifta oss den 28 januari så var det lågsäsong och vi behövde inte bola hela slottet exklusivt eftersom vi 99.9% skulle vara helt själva där. Vi bokade och började planera alla detaljer. 


    Bröllopet skulle vara i Låssa kyrka intill slottet och sedan skulle vi checka in fre-sön och bröllopsmiddag m.m på lördage. 

    vi hade kontakt med dem under hela året. I december ser jag på Instagram att de bokat in att på vårt bokade datum anordna ett drop-in bröllop! Mardröm för mig och helt emot vad jag ville ha för upplevelse. För sent att avboka eftersom förskottsbetalning betalt. De sade att det förmodligen inte kommer att bli några som kommer men jag var helt i fas med missnöjet på topp men ingen bemötte det. 


    Det var flera brudpar den dagen och kö att fotas vid porten. Fula dekorationer och relativt mycket folk. Våra gäster förstods inte riktigt om vi också hade drop-in bröllo. 

    Jag är så besviken och missnöjd ärligt talat. De har inte varit tillmötesgående alls och vi gjorde det bästa utav situationen.


    Vill nämna det till er andra som planerar att besöka Lejondalsslot, 

    Mvh 

  • Svar på tråden Missnöjd med Lejondalsslott
  • Tue 7 Mar 2023 12:19
    #1

    Men Gud ? så trist! vilken usel stil av dem! Service och att göra kunden nöjd är liksom EXTRA viktigt när det gäller bröllop. Så ser iaf jag det.

    www.fotografjohannyberg.se/brollop/

Svar på tråden Missnöjd med Lejondalsslott