• Wed 12 Oct 2022 22:35
    15389 visningar
    0 svar
    0
    15389

    Vi som har problem med eksem och Psoriasis

    Jag har börjat sola hemma tre ggr i veckan. Det är utan tvekan det bästa jag har gjort.


    Jag har haft Psoriasis/eksem i hela mitt liv och jag haft problem  i hårbotten och ibland där bak på skinkorna, på baksida lår.


    Det var riktigt fult  och jobbigt innan jag började med Uvb behandling hemma. Jag har använt en solvinsalva varje kväll i två veckor och ska nu använda den varannan kväll i två veckor för att sedan bara underhålla eksemet vid behov. Allt mitt eksem/psoriasis är som bortblåst och jag är så glad!! Tänk att kunna åka iväg på semester  och bada stå i duschen utan känna att man har utslag. 


    Rekommendera verkligen Psoriasishjälpen där jag har både köpt alla produkter och även fått svar på alla frågor som jag har haft, genom åren.


    Dom har både dödahavsalt, fungerade naturliga behandlingskrämer och andra hälsoprodukter som påverkar min hälsa innifrån. Är så tacksamma och rekommendera verkligen dom. Har fått ett nytt liv med mindre besvär.Länkar: butik.psoriasishjalpen.se/


     


     

Svar på tråden Vi som har problem med eksem och Psoriasis