• Sat 11 Sep 2021 23:45
    21771 visningar
    1 svar
    1
    21771

    Exet är snyggare än jag

    Min sambo råkade försäga sig och sa något i stil med att hans ex var jättesnygg och folk var avundsjuka på henne. Men att dom två nästan aldrig umgicks med varandra. Men med mig så är det mycket bättre, jag är fin och vi gillar att umgås med varandra.

    Jag ifrågasatte då vad han menade och undrade om han tyckte hon var snyggare än vad jag är. Han slingrade sig men tillslut kom det fram att han faktiskt tycker det.

    Jag vet hur hans ex ser ut, hon ser ut som en jädra modell. Hon är helt galet snygg. Ibörjan av förhållandet mådde jag sjukt dåligt pga det. Jag jämförde mig med henne hela tiden. Nu har det gått tre år och jag bryr mig inte så mycket. Men efter det här så har jag sån jävla ångest.

    Har kämpat flera år med att acceptera mig själv. Nu känner jag mig helt förstörd. Ligger i sängen och gråter... Kommer aldrig glömma detta, samtidigt så älskar jag honom och han mig. Han sa ju inte att jag var ful. Men det gnager i mig att han faktiskt tycker att hon är snyggare.

  • Svar på tråden Exet är snyggare än jag
  • Anonym (..)
    Mon 27 Sep 2021 08:57
    #1

    Såklart det är sårande att höra men det är ju dig han har valt att gifta sig med? Det hade väl varit värre om han hade sagt att han var mer kär i henne eller att hon har en så fantastisk personlighet?  Utseendet förändras och har man bara det så är det inte så mycket att bygga ett långt förhållande påGlad

Svar på tråden Exet är snyggare än jag