• Sun 27 Jun 2021 12:16
    85275 visningar
    2 svar
    2
    85275

    Skapa fint minne tillsammans med gästerna

    Vi ska snart gifta oss, i juli, och ska vara närmsta familjen, 16 st inklusive oss. Jag skulle vilja ha en aktivitet för oss alla tillsammans, gärna med fokus på kärleken och att skapa ett fint minne. Liknande att skicka upp ljuslyktor fast inte just det. Är lite inne på att alla får plocka ihop en liten blombukett och så går vi ner till sjön (ca 4-500 m) och sätter dem i en krans och skickar ut. Men jag vill ha fler tips på aktivitet att göra tillsammans där vi kombinerar ett fint minne med något fysiskt att göra ????

  • Svar på tråden Skapa fint minne tillsammans med gästerna
  • Wed 20 Oct 2021 09:13
    #1

    Det är nog försent nu men jag kan rekommendera en photo booth.
    Vi hade det på ett bröllop jag besökte i Belgien och det blir en riktig skratt fest som alla går till. Bilderna kan man få utskrivna och brudparet kan få ett foto album med hälsningar från gästerna.
    En kollega använde Stockholm Photobooth och var väldig nöjd med en stor spegel som var interaktiv.

  • Wed 20 Oct 2021 09:15
    #2
    Bobby1977 skrev 2021-10-20 09:13:21 följande:

    Det är nog försent nu men jag kan rekommendera en photo booth.
    Vi hade det på ett bröllop jag besökte i Belgien och det blir en riktig skratt fest som alla går till. Bilderna kan man få utskrivna och brudparet kan få ett foto album med hälsningar från gästerna.
    En kollega använde Stockholm Photobooth och var väldig nöjd med en stor spegel som var interaktiv.


    Här är länk till sidan: Stockholm PhotoBooth
Svar på tråden Skapa fint minne tillsammans med gästerna