• Sun 7 Jun 2020 15:54
    19743 visningar
    3 svar
    3
    19743

    Hobbyfotograf till bröllop i Skåne

    Hej,

    vi ska gifta oss den 29/8 i Kivik och letar efter en fotograf som kan fånga en mer naturlig look i bilderna. Vi vill fota vigseln och även porträttbilder i naturen, exempel som vid äppelträden eller Brösarps backar.

    Vi är inte supersugna på att lägga 16 000 kr på några få timmar så därför testar jag här om det finns någon hobbyfotograf. Men du får gärna ha någon erfarenhet, jag är lite av ett kontrollfreak så vill gärna veta vad jag får. :)

    Mvh

    Pauliina

  • Svar på tråden Hobbyfotograf till bröllop i Skåne
  • Mon 8 Jun 2020 12:07
    #1

    Hej,

    Vi vigs den 4/6 i Vikhög och har bokat en jätteduktig hobbyfotograf som kanske kan vara något för er - hon heter Tanja Lasersson och finns på Instagram under tanja_photography och tatagalam. Vet inte hur hon ställer sig till fler bokningar, men det skadar ju inte att höra om ni fastnar för hennes stil :)

    //Linnea

  • Sat 13 Jun 2020 15:59
    #2

    Hej!

    Jag är fotograf och fotar naturliga bilder. Tar heller inte superdyrt pris. Kika gärna in på min hemsida www.bynphotography.com för att se mina tidigare bilder. Ha en fin helg!

    Mvh Ninni

  • Sun 23 Aug 2020 00:35
    #3

    Har ni bokat er fotograf? Hjälper annars gärna till fotade nyligen ett bröllop i Karlshamn Så åker gärna

Svar på tråden Hobbyfotograf till bröllop i Skåne