• Bröllops utomlands, hjälp!!

Mån 30 mar 13:59 Läst 2602 gånger Totalt 2 svar
    Mån 30 mar 13:59

Jag och min fästman vill gifta oss men vi känner inte att ett bröllop här hemma som andra brukar ha det lockar och vi hittar inget som skulle göra bröllopet till vårt "eget". Dessutom inte så mycket sparat i pengar. Vi har 2 barn på lite över 3 och 1 och vi vill ändå göra NÅNTING och inte gå o gifta oss borgligt och sen ingenting, samtidigt som vi inte har så många att bjuda runt 19 med bådas familjer o respektive /barn sedan kanske 3 vänner

Vi börjar känna att kanske hade ett bröllop utomlands vart de som känns bra.. Typ Mallorca eller nått soligt land, på stranden eller liknande. Baka ihop det i resan! Har läst om hur man gör med papper o sådär men resten typ hår uppsättning, mat mm har nån lite tips /historier/vadsomhelst att berätta ???? tack

• Ons 1 apr 11:24 #1

Fotade ett par som gifte sig i svenska kyrkan i Palma för något år sedan. De fick mycket hjälp av kyrkan. Sen tror jag om ni bokar nu och kan betala för till exempel hotell och fest direkt, är det säkert förhandlingsbart om priset. Många som lider ekonomiskt av situationen som är just nu.
    Det finns även bröllopsplanerar att ta hjälp av med det praktiska kring festlokal, blommor, smink, fotograf mm. Lycka till!

• Ons 15 apr 19:04 #2

Hej,

Det bästa är att ha en person på plats som kan hjälpa till med bröllopsplaneringen. Jag jobba som bröllopskonsulent i Italien. Säg bara till om jag kan hjälpa till på något vis.

Varma hälsningar
    Annika

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll