• Mon 17 Feb 2020 12:21
    12907 visningar
    0 svar
    0
    12907

    Hudvård

    Hej där!



    Jag har under lång tid funderat på att ta bort ett födelsemärke som jag har i ansiktet, precis mellan ögonbrynen. Jag har lärt mig att leva med detta under hela min uppväxt, men på senare tid så har jag fått tankar på att göra mig av med det. Varför är för att jag får ofta konstiga blickar eller kommentarer om mitt födelsemärke, vilket ibland kan vara sårande.


    Så nu för ett lite tag sedan bestämde jag mig, jag ska ta bort den. 



    Idag finns det ett stort utbud på hudkliniker i kungsbacka som erbjuder olika typer av hudvård för att ta bort födelsemärken. Jag ville vara säker på kliniken som jag vände mig till var riktigt professionella och garanterar bra resultat. Det viktigaste för mig var hur resultatet blev efter behandlingen. Att födelsemärket ?inte lämnade några spår? efter sig. Så jag kontaktade en hel del hudvårdskliniker i Kungsbacka för att få hjälp med detta. Många av dem jag kontaktade hade antingen för höga priser enligt min smak och kötiderna va långa. Men tillsut så fick jag kontakt med en hudklinik som erbjöd allt de som passade mina behov. Bra priser och snabba bokningar.



    Jag gjorde en koldioxidlaser behandling hos dom som förångar bort fläcken. Dom garanterad att resultatet skulle inte bli någon ärrbildning, vilket stämde! Resultatet blev hur bra som helst och jag känner mig super nöjd! Jag vill dela med mig om den här kliniken eftersom jag tycker att dom är proffsiga.



    Här är en länk till deras hemsida om du är intresserad

    www.jessicaagren.com/kirurgisklaser


     
Svar på tråden Hudvård