• Wed 9 Oct 2019 16:35
    6391 visningar
    0 svar
    0
    6391

    Tips på fantastisk sångerska till vigsel! :)

    Hej alla glada där ute!

    Nu i helgen så fick jag äntligen gifta mig med min fantastiska man och vi är så otroligt nöjda, glada och lyckliga över allt :D

    En av de saker som vi är mest nöjda med var den otroligt duktiga sångerska som vi lyckades hitta att sjunga och spela piano på vigseln. Vi kontaktade henne samma vecka som vi skulle gifta oss eftersom det blev inställt med den person vi hade tänkt oss från början. Vi fick hennes nummer via kyrkan.

    Tänk er att på mindre än en vecka så lyckades hon ta den låt vi önskade på engelska (som vad jag förstått hon aldrig spelat eller ens hört förut) och ta fram ett sådant fantastiskt framförande att både jag, min man och många av våra gäster rördes till tårar. Så otroligt duktig!

    Hoppas att det är okej med henne att vi skriver såhär om henne. Ville bara tipsa er andra därute eftersom jag själv kände mig så vilse när vi letade efter någon att sjunga på vigseln. Vi vigdes i Stockholmsområdet, vet inte om hon tar jobb på andra orter men man kan ju alltid fråga! :) otroligt prisvärd också måste jag säga med tanke på vad man får, ett otroligt framförande och så professionellt bemötande från början till slut.

    Hon heter Matilda Gustafsson och här är hennes Facebook-sida:

    www.facebook.com/sangforstunden/

    Våra varmaste rekommendationer till henne!!

    Catarina och Joseph

Svar på tråden Tips på fantastisk sångerska till vigsel! :)