• Sun 21 Jul 2019 10:46
    4332 visningar
    3 svar
    3
    4332

    Foto- och videograf i Halmstad?

    Hejsan alla kloka och fina!

    Att hitta foto- och videograf är en hel djungel, så jag tänkte vända mig till er för att ta del av era erfarenheter. Vill gärna att fotografen är med under vigsel och en del av festen, medan videografen ska vara med en större del av dagen. Vill inte lägga en enorm summa pengar (vilket för mig är upp mot 40 000, för båda tjänsterna). Finns i Halmstad-trakterna, så tjänsterna bör finnas här omkring!

    Har ni erfarenhet av någon ni kan tipsa om så vore jag evigt tacksam! Tack snällaste på förhand!

  • Svar på tråden Foto- och videograf i Halmstad?
  • Tue 23 Jul 2019 14:22
    #1

    Hej hej!

    Vi filmar bröllop och utgår numera från Helsingborg, så inte så långt från Halmstad, men resa inom Sverige ingår i våra priser ändå. :)

    Vi har några olika lösningar, någon av de kanske kan passa dig;

    Endast vigsel med flera vinklar och ljudupptagning, 10.000kr

    Helsdagsfilmning med endast en lång, kronologiskt klippt video på 60-120 minuter, med förberedelser, hela vigseln, alla tal och en del dans, 18.000kr

    Helsdagsfilmning med en Teaser på under en minut, en Highlight film på 4-8 minuter samt en lång, kronologiskt klippt video på 60-120 minuter, 34.000kr.

    Vill du veta mer så kan du kika in på vår hemsida på www.tellings.se eller skicka iväg ett mail till oss på mail@tellings.se så kan vi prata mer!

    Vänligen

    Frida och Patrick

    Tellings film

  • Mon 29 Jul 2019 17:46
    #2

    Hej!

    Linus heter jag och är fotograf och videograf för ett produktions bolag som heter Crystal Lake Studios. Vi består av tre personer. Två fotografer och videografer inklusive mig själv sen en sales manager.

    Vi har erfarenhet av flertal bröllop, fest event och andra tillställningar.

    Vi kan ta oss runt om sverige utan problem då vi är stationerade i Stockholm.

    Budgeten ni angav i texten låter rimlig och vi kan absolut anta erat bröllop/fest.

    Ni når mig på min mail Liinus.eliasson@hotmail.com eller på mobil nummer. 073-1455185.

    Och kan såklart skicka material vi gjort så ni får se.

    Mvh Linus.

  • Fri 2 Aug 2019 16:08
    #3

    Hej! Felix heter jag och jobbar som bröllopsfilmare. Jag hjälper gärna till! Jag skickar med en länk på en utav bröllopsfilmerna jag har gjort så får du gärna ringa eller skriva till mig på 0706454095 om det verkar intressant så kan vi prata mer Skrattande

    Filmlänk: https://www.facebook.com/Omediaproduktion/videos/397054834238046/ 

Svar på tråden Foto- och videograf i Halmstad?