• Wed 3 Jul 2019 17:01
    22777 visningar
    0 svar
    0
    22777

    Säljes: Bröllopskoordinator toppen-erbjudande!

    SOMMARERBJUDANDE från diplomerad bröllopskoordinator via Great Weddings Academy


    Nu kommer ett kanonerbjudande från Weddingbycarro som gäller om du bokar under juli eller augusti månad. Jag erbjuder bröllopskonsultation för 599 kr (ordinariepris 3500 kr). Jag kommer att erbjuda 20 konsultationer för detta pris så först till kvarn gäller. Du kan utnyttja denna konsultation inom det närmaste året efter bokning.


    Vem är jag? Jag är diplomerad bröllopskoordinator via Great Weddings Academy och bröllopsproffset Johanna Kajson har varit min mentor under hela utbildningen.


    Denna konsultation erbjuder jag både på plats i Skåne där jag bor men också online via tex Skype vilket gör att du kan bo var som helst och ändå kan vi genomföra konsultationen.


    Vad är en bröllopskonsultation? Jo under ca 2 timmars tid sitter jag tillsammans med brudparet och jag hjälper er att börja planera ert drömbröllop. Det enda ni behöver veta är att ni ska gifta er och sedan hjälper jag er att komma igång med all planering, för ett stressfritt planeringsår, för JA det är väldigt tidskrävande att planera ett bröllop och många tycker det är väldigt svårt att veta var de ska börja.


    Är ni mitt uppe i planeringen men har fastnat eller bara behöver bolla idéer med mig som professionell bröllopskoordinator går det såklart också att nyttja detta erbjudande.


    Jag hjälper er i vilken ordning ni kan planera och ni får professionella tips och råd på leverantörer som passar just er. Ni får även tillgång till alla checklistor en certifierad Great Wedding Academy koordinator använder sig av; b.la. prioriteringslista, budgetverktyg, gästlista m.m. För att undvika stress under ert planeringsår kommer ni få listor på exakt allt som behöver göras innan ert bröllop, dessa listor är uppdelade på olika månader, t.ex. 18-12 månader innan bröllopet och 12-8 månader innan bröllopet. Detta brukar brudpar tycka är guld värt och det underlättar planeringen enormt.


    Har ni några frågor är det bara att höra av sig. 
    Mejl: weddingbycarro@hotmail.com

Svar på tråden Bröllopskoordinator toppen-erbjudande!