• Wed 3 Jul 2019 09:16
    4734 visningar
    0 svar
    0
    4734

    Sångerska till vigsel

    Hej och grattis till att ni ska gifta er!

    Jag heter Linnéa, och jag är en professionell sångerska som gärna sjunger på just ert bröllop! För mig är det viktigt att ni genom sången på vigseln får ett fint minne att plocka fram i många år framöver, och därför fokuserar jag mycket på att sjunga med värme och inlevelse. 

    När det kommer till val av låtar är jag öppen för förslag. Jag har under mina år som professionell sångerska arbetat upp en stor repertoar, och har en stor bredd stilmässigt - allt från visa till pop, jazz, rock och musikal fungerar. Det är er vigsel och ni ska gilla musiken! Självklart kan jag även hjälpa er i valet av låtar om ni hellre vill det. 

    Sedan jag examinerades från min utbildning - Performing Arts School i Göteborg - har jag arbetat som sångerska och showartist i både Sverige och resten av världen. Jag har gjort allt från dinnershows till musikal och finstämda kyrkokonserter, vilket har varit otroligt roligt och gett mig stor erfarenhet. 

    Om ni vill titta på videor där jag sjunger och veta mer, gå gärna in på

    www.linneagustafsson.com 

    Där finns även mina kontaktuppgifter (under länken "sångerska till bröllop")

    Ha det fint och hoppas ni får en lustfylld planering av bröllopet!

    Linnéa 

Svar på tråden Sångerska till vigsel