• Wed 29 May 2019 12:38
    2634 visningar
    1 svar
    1
    2634

    Fotograf i Stockholmsområdet: Sommarerbjudande!

    Hej! 


    Jag erbjuder under sommaren en extra stor rabatt på bröllopsfotograferingar! 

    Mitt namn är Sofia och jag är en fotograf i Stockholm och närliggande områden. Jag har fotograferat porträtt och event i flera år men håller nu på att helt gå över till bröllopsfoto. Det betyder att jag behöver ett uppdaterat portfolio, vilket innebär att jag nu erbjuder bröllopsfoto under sommaren till ett extra förmånligt pris. För att ni ska känna er trygga med mig som fotograf står jag också självklart för en fika + testfotografering innan ni bokar mig, så att ni får chansen att gå igenom alla frågor inför bröllopet samt känna in hur jag är som person och fotograf. Bor ni inte i Stockholm finns det möjlighet till ett möte videolänk! Vi kommer också titta på bilder ihop och prata om vad just ni vill ha ut utav er fotografering.

    I priset ingår: 
    + Testfotografering och möte inför bröllopet
    + Vigsel + porträtt + brudskål (max 3h)
    + minst 100 st redigerade bilder, levereras digitalt

    Vill ni lägga till fler timmar för fotografering av förberedelser eller fest är det självklart också möjligt. 

    Ordinarie pris: 10 000:-

    Mitt sommarerbjudande: 3000:- 

    Hör av er till mustaniemi.sofia@gmail.com och tveka inte att ställa alla frågor ni kan komma på! Erbjudandet gäller på bröllop innan den 6/8-2019.

    Många kramar,
    Sofia


     

  • Svar på tråden Fotograf i Stockholmsområdet: Sommarerbjudande!
  • Fri 14 Jun 2019 23:37
    #1

    Vad kul att så många hört av sig! Jag har dock fortfarande några datum kvar i juli, så passa på innan de försvinner :)

    Är man intresserad kan man kika på några av mina bilder på https://sofiawilhelminaphotography.pixieset.com/

    /
    Fotograf Sofia Wilhelmina

Svar på tråden Fotograf i Stockholmsområdet: Sommarerbjudande!