• Wed 15 May 2019 20:29
    37587 visningar
    7 svar
    7
    37587

    Solist till kyrkan VÄSTERÅS

    Hejsan!

    Söker duktig solist till kyrkan 7 september!

    2 låtar gäller det.

  • Svar på tråden Solist till kyrkan VÄSTERÅS
  • Tue 21 May 2019 14:59
    #1

    Jag är en solist som tidigare sjungit på dop. Jag är väldigt intresserad av att sjunga på ditt brölopp. Mvh Louise

  • Thu 23 May 2019 00:14
    #2

    Hej! 


    Jag heter Sofia Wilhelmina och jag är utbildad sångerska, violinist och musikalartist. 

    Jag har bl.a spelat i Mamma Mia!-Musikalen och CHESS på Svenska i Helsingfors och ska till hösten spela i Mamma Mia! The Party på Tyrol i Stockholm. Jag har utbildat mig på Performing Arts School i Göteborg och har dessutom spelat klassisk musik (fiol) i 17 år. 

    Jag finns i Stockholm och åker gärna och sjunger på ert bröllop; allt från pop, jazz, visa och klassiskt till rock och musikal. Antingen det ni önskar, eller kommer med egna förslag - och vill man så ingår också fiolen!

    Om det låter intressant får ni gärna skriva en rad till mustaniemi.sofia@gmail.com :)  

    Hoppas vi hörs! 

  • Mon 27 May 2019 14:01
    #3

    Hej!


    Vi spelar gärna i kyrkan.


    Vi är en duo som heter Ivan & Karolina och arbetar heltid som frilansande sångare och musiker utbildade på Kungliga musikhögskolan.
    Vi sjunger och kompar oss på gitarr och piano och spelar mycket på bröllop, dop, event och konserter.


    Med ett akustiskt sound framför vi visor, pop, soul, musikal, rock , jazz mm.


    Vi spelar både stämningsfullt och svängigt och framför låtarna i nya arrangemang.


    Lyssna gärna på: www.ivankarolina.se



    Vänliga hälsningar, Ivan & Karolina


  • Tue 11 Jun 2019 17:27
    #4

    Hej!


    Jag heter Lovisa Jennervall och är frilansande sångerska, utbildad på Kungliga Musikhögskolan i Stockholm. Jag sjunger gärna på ert bröllop! Jag har stor erfarenhet av liknande tillställningar och har goda referenser.


    Läs mer om och lyssna på mig här:


    www.lovisajennervall.com


  • Thu 4 Jul 2019 13:08
    #5

    Och jag finns också, jag bor i Linköping. Sjunger gärna! Jag spelar gitarr också. Min artisthemsida singerjessicachristine.com är under construction men min företagssida finns: sangotal.com. Jag är sånglärare och Singer/songwriter samt logoped.

    instagram.com/singerjessicachristine kan ni höra hur jag låter.

    Mvh Jessica Gorlee

  • Fri 5 Jul 2019 10:58
    #6

    Hej!

    Jag heter Linnéa Gustafsson och är en utbildad sångerska med bas i Göteborg. Jag sjunger gärna på ert bröllop. Om ni vill höra hur jag låter samt se videro kan ni kika in på

    www.linneagustafsson.com

    Där finns flera videor och inspelningar. bl.a. på Adeles "To make you feel my love" och på Benny Anderssons "Vilar glad i din famn". 

    Undrar ni över något är det bara att kontakta mig på linneagustavsson@me.com eller här på bröllopstorget. :) 

    Ha det fint!

    Linnéa 

  • Tue 23 Jul 2019 23:54
    #7

    Hej, jag sjunger gärna på ert bröllop i Västerås! Jag har stor erfarenhet av bröllopssång ilon olika genres och är utbildad sångerska inom visa, pop, jazz och klassiskt. Har många nöjda referenser jag kan förmedla ifall ni vill höra er för innan!

    Hälsningar

    Sophie

Svar på tråden Solist till kyrkan VÄSTERÅS