• Fri 19 Apr 2019 08:09
    7073 visningar
    7 svar
    +1
    7
    7073

    Fotograf och filmare till bröllop i Göteborg?

    Hej,

    Jag skulle behöva era tips på bra fotograf och filmare till vårt bröllop som äger rum i Göteborg den 24/8-2019.

    Tack på förhand,

  • Svar på tråden Fotograf och filmare till bröllop i Göteborg?
  • Sat 20 Apr 2019 02:01
    #1

    Vi skulle kunna filma under ert bröllop om ni inte har skaffat någon annanSkrattande

  • Thu 25 Apr 2019 20:40
    #2

    Hej, 
    Har ni hittat någon fotograf ännu? Jag gör min andra sommar inom bröllop (har åtta års erfarenhet som pressfotograf) och erbjuder därför rabatterade priser under 2019. Hör av er om ni är intresserade!

    www.lisabjork.se
    www.instagram.com/lisabjorkphotography

  • Tue 30 Apr 2019 11:44
    #3

    www.alfredssonjohan.com

    Kan jag rekomendera, bra priser och super trevlig och bra bilder

  • Fri 3 May 2019 12:15
    #4

    Hej och grattis till ert kommande bröllop.


    Jag både fotograferar och filmar, kika gärna in på min hemsida www.weddingsbylina.se :) 


    Hoppas att vi hörs!


    Varma hälsningar,
    Lina

  • Wed 15 May 2019 12:29
    #5

    Hej och grattis till er stora dag! 

    Mitt namn är Petter och jag har ett productions bolag som heter Doozy Production, vi är ett team på 2 och har bra erfarenhet när det kommer till att skapa videos och foto för Bröllop. 

    Vänligen se vår sida, https://www.doozyproduction.com/weddings

    Vi skulle gärna vilja ta ett möte där vi kan prata vidare mera och visa fler exempel på video och foto. 

    Här är mina kontakt uppgifter 0737785313 eller doozysthlm@gmail.com.

  • Tue 16 Jul 2019 22:52
    #6

    Hej!


    Ni kankse redan har hittat en fotograf till ert bröllop vid det här laget, annars kan jag varmt rekommendera Hanna Keiser, www.hannakeiser.se, som tar magiska bilder.


    / Hans

  • Mon 29 Jul 2019 18:05
    #7

    Hej! 

    Linus heter jag och är fotograf och videograf och jobbat med det i cirka 2 år. jobbar nu med ett produktions bolag som heter Crystal Lake Studios. Se länk nedan för hemsidan. 

    crystallakestudios.com

    Vi gör allt inom foto och film och har tidigare erfarenhet av bröllop, fester och andra tillställningar som konserter och event. 

    Vi är ett skönt gäng som alltid levererar top kvalitet och en bra service med ett gott skratt. 

    Och vi är inte omöjliga när det kommer till att bestämma ett rimligt pris heller så är ni intresserade så tveka inte att höra av er. 

    jag finns på mail, liinus.eliasson@hotmail.com och telefon 073-1455185 

    min instagram för lite portfolio @linus.photovideo 

Svar på tråden Fotograf och filmare till bröllop i Göteborg?