• Tue 9 Apr 2019 21:44
    22365 visningar
    0 svar
    0
    22365

    Säljes: Bröllopskoordinator

    Hej alla blivande brudpar!


    Mitt namn är Caroline Persson, jag är 26 år och bor i Skåne. Jag har precis blivit utbildad och diplomerad bröllopskoordinator via Great Wedding Academy med experten Johanna Kajson som min mentor. 

    Jag erbjuder en massa olika tjänster, både konsultationer och hela koordineringar. Jag erbjuder bröllopskonsultationer även online, vilket innebär att du kan ta del av dessa vart du än bor. Under en bröllopskonsultation sitter vi ner tillsammans mellan 1-2 timmar och jag hjälper er med en massa tips och råd inför hur ni kan planera ditt drömbröllop. Ni kommer även att få tillgång till alla listor en Great Wedding Academy koordinator använder, som t.ex. budgetverktyg, gästlistor, prioriteringslistan och alla checklistor som helt plötsligt gör bröllopet hundra gånger lättare att planera - utan stress. 

    Är ni redan mitt uppe i planeringen men fastnar och inte vet hur ni ska gå vidare erbjuder jag ett möte antingen in real life eller via t.ex. Skype där jag hjälper er komma vidare utifrån just era önskemål. 

    Jag erbjuder väldigt förmånliga priser, flera tusen kr billigare än koordinatorerna från samma företag (Great Wedding Academy) som jobbar på NK i Stockholm. 

    Hör av er via mejl weddingbycarro@hotmail.com för att ta del av mina tjänster, priser och erbjudande. Hoppas att jag kan få hjälpa er med er stora dag. 

    Hälsningar Caroline 

     

Svar på tråden Bröllopskoordinator