• Äldre 31 Mar 22:06
    12858 visningar
    0 svar
    0
    12858

    Träffa en vettig tjej 2019?

    Hej!
     
    Kom ur ett stökigt förhållande för ett år sedan med min ungdomskärlek. Vi hade varit tillsammans sedan gymnasiet och det blev sammanlagt 6 år tillsammans. Jag har lagt de sex senaste månaderna på internet dejting och dejting appar. Jag har även sprungit en hel del på krogen/nattklubbar. Jag har varit på flera dejter och träffat flera trevlig tjejer under dom här månaderna, men det slutar oftast att jag drar mig tillbaka för att jag inte får någon bra känsla för någon av dom. Det klickar liksom inte alls och det gör att jag hellre inte träffas mer än några gånger.
     
    Jag är 25 år, stabilt jobb, ordnad ekonomi, egen lägenhet och en stor krets av vänner. Jag vill gärna träffa en likasinnad tjej (jag har inte några super höga krav eller är speciellt petig med de som jag träffar, utan är öppen för det mesta och ger alla en ärlig chans). 
    Ändå så lyckas jag inte träffa någon som jag känner att jag vill fortsätta träffa.
    Jag är helt enkelt redo att träffa någon som jag kan börja skapa ett liv med och förhoppningsvis gå hela vägen med. 
     
    Så min fråga är lite som i rubriken, hur träffar man en vettig tjej 2019 om man inte vill gå via appar / internet eller har någon större lust att springa på krogen varje helg? Har ni några tips? Lyssnar gärna på historier om hur andra träffades!
Svar på tråden Träffa en vettig tjej 2019?