• Äldre 3 Mar 17:33
    3429 visningar
    1 svar
    1
    3429

    Amningsvänlig bröllopsklänning?

    Jag har googlat mig gråhårig.. finns det någon amningsvänlig vit bröllopsliknande klänning? Den måste inte vara lång men den ska iaf gå över knäna. Är det ens någon idé att få in på en bröllopsbutik? Finns det någon bra sida på nätet?

    Det måste inte vara en amningsklänning men det sk vara en klänning som går att amma i. Jag vill inte behöva gå undan och klä av mig för att behöva amma.

  • Svar på tråden Amningsvänlig bröllopsklänning?
  • Äldre 3 Mar 18:56
    #1

    Hej, är det inte kanske enklast att googla efter en amningsklänning och försöka hitta nån som känns som en bröllopsklänning?


    Jag vet ju inte alls vad du vill ha för sorts klänning men om du vill ha nån enklare hittade jag den här med en snabb googling:


    www.mamalicious.com/se/sv/mm/amningsplagg/klaenningar/spetsprydd-amningsklaenning-20006979.html&dwvar_colorPattern=20006979_SnowWhite


    Om du vill ha en mer traditionell bröllopsklänning kan jag rekommendera Matildas fest i Stockholm - där kan man ju designa klänningen helt själv så de kan säkert hjälpa dig! Jag blev nöjd med min klänning som jag köpte där i alla fall och jag hade också en del ovanliga ideer.


     


     

Svar på tråden Amningsvänlig bröllopsklänning?