• Äldre 2 Feb 20:54
    18374 visningar
    0 svar
    0
    18374

    Unikt Bröllop, fast på budget

    Hejsan, Jag tänkte dela med mina billiga och häftiga tips inför ett bröllop, MEN.. det inget vanligt Svensson eller princess bröllop, Utan här är alla Hårdrockare, Gotiska och Punkares eller andra unika personer speciella dag.. För det första ta antecknings bok och planera.. Bröllop tar mer tid och pengar du inte kan tro vara sant.. men..Alla tror att denna stil är billig, men tro mig det kostar lika mycket som märkes kläder..För få billigt bröllop, men ändå kan njuta och känna lyx.. Behövs vara kreativ och snvända fantasin. Klänning, mannens häftiga kläder hittar ni på secondhand, gärna när balkläningar säljes billigt, här kan man fynda.. Om man inte är efter en klassisk vit klänning och vid enkla knep, så är det en drömklänning..Halloween, Ja, jag vet att Gotiska personer trött på höra detta, men rean från Halloween är underbar tid för fynda allt från servetter, prynader och klassiska döskallar.. Ta gärna tyg toser, okay...Levande roser i all ära, kostar mer än det smakar, ta tyg blommor, de ser faktiskt väldigt riktiga numera och du kan bygga upp en egen version, men dessa håller längre än Draculas huggtänder...Så var det ringarna, Guld och diamanter kan kosta skortan och vem säger man måste ha detta, Silver kan vara lika fint och blir finare med åren, kostar faktiskt betydligt mindre och Nej, man är inte fattig för man använder detta... Smycken kan även hittas på loppis eller hos släkten, eller hellre ta favoriten än ha en som skall damma i lådan...Glas och porslin köp olika på loppis och secondhand och ha unikt och musik sköter ni själva...Du kan man köpa på Ikea, ett lakan i valfri färg och varsegod om någon spiller vin eller dylikt så är det ingen sorg eller så hittar ni riktigt bra dukar på secondhand till bra pris.. Hår och sminking är något man bör göra själ i detta fall, ingen salong vet vad alternativ sminkning utan man ser ut sonm en klassisk varulv eller nåt från Helloween...Mat kan man faktiskt göra själv liksom baka, det är inte svårt man tror och kolla vänner och släkt, våga be om hjälp. Brlöllops resan, ja.. spar denna till gråa dagar, varför ha all fest och skoj på en gång eller be om det i present, behöver inte vara varma stränder utan en lyxig kryssning på finlands båt kan lika uppskattas.. Bröllopsfoto behöver verkligen ite tas av proffs som vill ha halva bröllops kostnaden, neä, be släkt och vänner ta bilder, ta bästa bilder, rama in med egen val av ram, och förstora efter eget val, gör album och. Tack kort.. Låt gäster skriva i gästbok för skapa minnen och ha fråge sport till brudparet om deras förhållande, som någon gäst håller i, håla tal och present till gäster är ert val, inget folk räknar med att få... Ingen kan komma säga man är snål utan riktigt smart...Det är inget att skämmas över...Skriv gärna era tips och ider...För till hösten, när blåsten kommer smäller ett dundrades bröllop, så i budgets tecken, så tid har man än.. Även kyrkan inte kommer vara bokad, utan lär bli en borglig vigsel, det inte sämre för det..Lär våra gäster minnas denna dag...

Svar på tråden Unikt Bröllop, fast på budget