• Äldre 24 Sep 10:27
    31022 visningar
    3 svar
    3
    31022

    Bröllopsklänning / Eric gown?

    Hej

    Undrar om någon har handlat från Eric Gown ? kvaliten osv?

    Är det en trovärdig sida ?

    Har ni tips på andra sidor med bröllopskläningar?

    Tacksam för råd och tips

  • Svar på tråden Bröllopsklänning / Eric gown?
  • Äldre 16 Oct 13:34
    #1

    Har ingen erfarenhet av dem tyvärr, jag tror inte jag skulle våga lita på dem - känns lite konstigt att de inte har någon kontinuerlig look på bilderna, lite som att man bara tagit fina bilder man googlat fram :/. Jag funderade på att chansa och beställa från nån billig sida men var osäker på hur mycket tullen skulle springa iväg på - har hört att vissa fått väldigt stora tullkostnader så paketen är stora.


    Jag handlade till slut på Matildas Fest i Stockholm - passade mig på priserna inte var så extrema och man verkligen fick designa helt själv :) Lycka till och skriv gärna hur det går om du testar att beställa.

  • Wed 30 Oct 2019 20:56
    #2

    Jag vet inte om det är fortfarande relevant, men jag hade en jättedålig upplevelse med den här ericgown webbsidan. Klänningens färg stämde inte, och det tog två veckor och tusen meddelande för de att svara! Jag var så orolig! Dessutom hade jag betalat lite extra för att få klänningen som passar mina mått och klänningen var jättestor! De bara brydde sig inte alls. 
    När de äntligen svarade sa de att det går inte att byta klänningen. Vi diskuterade fram och tillbaka, det gick inte att ringa, telefonen på webbsidan är bluff, meddelande som de skickade var google-översätta, och till sist ringde vi konsumtionsverket. De kunde inte göra något för att företaget inte finns här i Sverige. Inte ens i London som det står på webbsidan ....
    Jag ångrar mig så mycket, jag tänkte att eftersom sidan var .se och hade bra recensioner skulle de ansvarar, men mina recensioner som var såklart dåliga till dem publicerades aldrig, och det är säker att de andra är bluff också.
    Spring därifrån!

  • Mon 2 Mar 2020 20:24
    #3

    Hej! Beställde du från Eric Gown till slut? Någon mer med erfarenhet därifrån? Har sett drömklänningen där men vet inte om jag vågar chansa.

Svar på tråden Bröllopsklänning / Eric gown?