• Matilda Kreatör

    Vill du hjälpa mig och samtidigt få en unik klänning till rabatterat pris?

    Hej blivande brudar inför 2019!

    Jag är kreatör och nästa steg i mitt skapande är en kollektion med brudklänningar. Jag söker nu frivilliga brudar som kan tänka sig att ställa upp som "försökskaniner" för denna kollektion. 

    Du får:
    - en unik klänning sydd efter dina mått och önskningar till kraftigt rabatterat pris

    Du ger:
    - mig tillåtelse att testa, göra fel, finjustera, ändra och testa igen
    - din tid till att ställa upp på gemensam fotosession med de brudar som medverkar   och bilderna används sedan av mig i marknadsföringssyfte (du behöver INTE vara bekväm att posera framför kameran, jag söker bara naturliga bilder av naturliga brudar! :)

    Jag söker:
    - brudar som önskar en klänning i "enklare" stil, lite avskalad och bohemisk. 
    - brudar som vill ha något annorlunda än de gräddbakelser som annars är populära.
    - brudar som kan tänka sig att experimentera med olika material såsom tyll och spets
    - brudar i olika åldrar med olika kroppsformer

    Är du intresserad?
    Maila svar på följande frågor till matilda.amve@gmail.com

    1. Namn, bostadsort, kontaktuppgift
    2. När ditt bröllop är planerat
    3. Vad du tänker dig för slags klänning
    4. Ålder och klädstorlek
    5. Några ord om varför du vill vara med :)

    Var beredd på att jag endast kan välja ut några få. Om du inte blir en av dem så är det inget personligt utan det handlar bara om att jag redan fått en annan anmälan av en person i samma ålder/storlek t.ex. Om du blir antagen så får du ett mail med mer information och ger därefter ett svar på om du vill delta eller inte.

    Jag hoppas att vi hörs!
    /Matilda 

Svar på tråden Vill du hjälpa mig och samtidigt få en unik klänning till rabatterat pris?