• Äldre 27 Jul 13:52
    9323 visningar
    0 svar
    0
    9323

    Proffsig sång för vigsel/fest, Sthlm

    Clara Fornander - sångerska/musiker/låtskrivare
    {#emotions_dlg.flower} -- Stockholm med omnejd och Skåne -- {#emotions_dlg.flower}

    Hej! Söker du någon som kan förgylla ditt bröllop med musik som du älskar? Anställ Clara Fornander (sång) och få en skräddarsydd upplevelse under antingen vigsel eller fest eller både och!

    Jag har musicerat hela livet och studerar snart färdigt min jazzsång-kandidat på Kungl. Musikhögskolan i Stockholm. Jag har tidigare studerat jazz på Fridhems fhsk, samt på Clayton State University i Georgia, USA. Jag har stor erfarenhet av att uppträda i olika sorters konstellationer och sammanhang och i just bröllopssammanhang sjunger jag vanligen pop/soul/jazz/visa. Då jag har ett stort kontaktnätverk i musiker-Sverige erbjuder jag såväl solosång som mingelmusik och duo/trio-framträdanden. Kontakta mig gärna för praktiska detaljer samt råd om låtval. Jag har en bred repertoar, men tar såklart också emot önskemål. Det viktigaste är att ni blir nöjda! 
    Eftersom er bröllopsdag blir ett minne för livet är musiken ett viktigt inslag. Jag lägger alltid min själ i att skapa ett starkt musikaliskt minne från er stora dag.

    https://soundcloud.com/clara-fornander 

    Vänligen,
    Clara Fornander
    clarafornander@gmail.com
    0721-555522
Svar på tråden Proffsig sång för vigsel/fest, Sthlm