• Äldre 8 Jul 09:54
    2532 visningar
    3 svar
    3
    2532

    Köpes: Söker bröllopsklänning i 34

    Hej!

    Jag är alldeles ny här! Vilken sida (har dock inte förstått hur man ser bilder i trådarna ännu ????). Vi hade egentligen tänkt gifta oss nästa sommar, men på grund av sjukdom i familjen blir det bröllop redan i höst. Med andra ord har vi inte hunnit spara ihop den tänka budgeten, så nu letar jag efter en vacker begagnad bröllopsklänning. Gärna en klänning med spets. Storlek XS/34 (ungefär), alternativt snörning. Ser fram emot att finna något här, så hör hemskt gärna av er ???? Tack på förhand!

  • Svar på tråden Söker bröllopsklänning i 34
  • Äldre 8 Jul 18:08
    #1

    Hej,
    Jag har en bröllopsklänning i stl 34. Bifogar bilden, hör av dig om klänningen verkar intressant.
    Mvh,
    Anna

  • Äldre 17 Jul 23:09
    #2

    HEj jag hat en perfekt bröllopsklänning som är helt oanvänd och den är spetsig,

    Storleken är 36-38. Du är varmt välkommen hem till mig om du vill prova klänningen.

    Ny pris är 22 000kr. Det ingår underkjol och slöja. Priset kan vi komma överens tillsammans, jag bor i Gävle och telefon nummer är: 0760467882

  • Äldre 24 Jul 00:55
    #3

    Hej! Jag säljer min bröllopsklänning som passar till en 32-36 st. Om du är intresserat hör av dig till mig.

Svar på tråden Söker bröllopsklänning i 34