• Fotograf sökes till ett litet intimt bröllop nästa sommar Östergötland

Tis 5 jun 14:54 Läst 3256 gånger Totalt 3 svar
    Tis 5 jun 14:54

Söker en bra billig fotograf för 3 timmars jobb !

Vi kommer ha ett litet borglig vigsel utomhus vid en herrgård i Östergötland..

Söker främst till porträtt och vigsel..

Då bugeten är tajt så bör det inte kosta alldeles för mycket. Vi är även öppna för studenter som vill öva..

Ge mig gärna tips

Bör bo i Östergötland eller småland..

• Ons 20 jun 10:22 #1

Hej!

När i tid är tanken till detta bröllop? Jag är en amatörfotograf som fotat en längre tid som skulle kunna tänka mig fota.

Se gärna bilder på instagram (photoby_kennethcardell)

Om det verkar intressant så maila gärna
    photoby_kennethcardell@gmail.com

//Kenneth

• Tor 20 sep 17:57 #2

Hej. Jag fotograferar som hobby. Har fotograferat mitt systers bröllop, då utomhisbilder på utvalt ställe, hela följt. Sedan vid bjudning, kvällen ut. Men är gärna intresserad av att få fotografera bröllopet. Kan visa bilder om det verkar intressant?

• Mån 26 nov 13:22 #3
    Hej! Jag har precis börjat fotografera bröllop efter att ha fotat annat i flera år! Pluggar just nu på Fotoskolan Stockholm och letar efter brudpar till nästa bröllopssäsong. Tar 2000/h och fotar jättegärna åt er även fast jag bor i Stockholm! Kika in på min hemsida www.kolacophotography.com och hör av er vid frågor!

Ha det bäst!
  • Mån 26 nov 13:22 #3
    Hej! Jag har precis börjat fotografera bröllop efter att ha fotat annat i flera år! Pluggar just nu på Fotoskolan Stockholm och letar efter brudpar till nästa bröllopssäsong. Tar 2000/h och fotar jättegärna åt er även fast jag bor i Stockholm! Kika in på min hemsida www.kolacophotography.com och hör av er vid frågor!

Ha det bäst!
  • Mån 26 nov 13:22 #4

Ha det bäst!

FÅ MER BRÖLLOPSINSPIRATION HÄR

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll