• Äldre 8 May 10:18
    1945 visningar
    0 svar
    0
    1945

    Säljes: Säljes Jenny Packham brudklänning

    Säljer min magiska brudklänning från Wonder by Jenny Packham (Jenny Packhams kollektion för David's Bridal som inte fraktar till Sverige). 

    Köpte klänningen till mitt bröllop förra sommaren och kände mig verkligen fantastisk i den, lite "Old Hollywood"-stil med släp, dramatisk drapering i rygg. Klänningen består av en fast innerklänning, en längre underkjol som även den är fastsydd och så det sista lagret som är helt täckt av handsydda glaspärlor och paljetter. Klänningen är väldigt stretchig och bekväm att bära. Då jag är lång (175) och bar klackar har klänningen kvar sin orginallängd. Färgen är ivory. Ordpris för klänningen är närmare 16 000 och ungefär 900 för skärpet (även det Wonder by Jenny Packham i färgen ivory). Säljer båda för paketpriset 7500 och hoppas att en blivande brud kan få känna sig lite magisk. Storleken är US 12, men jag skulle säga att den passar stl 38 - 44. (Man kan reglera lite med skärpet också)

    jag bar klänningen under ceremonin och ytterligare någon timme därefter (alltså inte på själva brölloppsfesten), den är i mycket fint skick men jag har inte lämnat in den på kemtvätt. Här är annonsen på blocket med bilder, vill du ha mer info så maila. Klänningen finns i Stockholm.

    www.blocket.se/stockholm/Magisk_Jenny_Packham_brudklanning___skarp_79154285.htm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-05-08 10:19
    Ooops ... LIKA magisk ska det förstås stå :)

Svar på tråden Säljes Jenny Packham brudklänning