• Äldre 2 Feb 10:50
    13598 visningar
    5 svar
    5
    13598

    Frisör och makeup som kommer hem till en på bröllopsdagen

    Jag ska gifta mig sommaren 2019 i Stockholm och undrar vad ni har för tips för frisörer och makeup artister som kan komma hem till mig på bröllopsdagen. 

    Det ska vara någon i Stockholmsområdet :)

    Ge mig alla tips ni har tack :)

  • Svar på tråden Frisör och makeup som kommer hem till en på bröllopsdagen
  • Äldre 2 Feb 19:22
    #1

    Hej!!

    Wow du är tidigt ute :D
    Jag har tyvärr inget tips, letar själv frisör och sminkös. Men det jag fått lära mig är att det är snuskigt dyrt. Jag fick en offert på bruduppsättning, smink och naglar (förstärkning) inkl provuppsättning någon månad innan för totalr 5100kr plus att hon tar 750 kr för att åka ut till stället vi ska ha förberedelserna och festen på (ett hotell). Hade kunnat ta det på salongen men eftersom vi sover över dagen innan och vi har tidig vigsel kändes det bäst.

    Allt blir så dyrt så fort man nämner bröllop...

    Men tar också gärna emot tips :)

  • Äldre 4 Feb 15:17
    #2

    Hej,
    Grattis till det kommande bröllopet! 
    Vi är en marknadsplats med en massa stylister som åker hem till våra kunder. Kontakta oss på hello@suavoo.com. Så hjälper vi dig att hitta den stylisten som passar just dig! 

    Kolla igenom vår hemsida: www.suavoo.com så kan du läsa mer om oss. 

    Bästa, 
    Anna 


  • Äldre 4 Feb 15:19
    #3

    Hej mackiemackan, kolla igenom vår hemsida på suavoo.com Skrattande
    Du kommer bli supernöjd! 

    Bästa, 
    Anna


    mackiemackan skrev 2018-02-02 19:22:42 följande:

    Hej!!

    Wow du är tidigt ute :D
    Jag har tyvärr inget tips, letar själv frisör och sminkös. Men det jag fått lära mig är att det är snuskigt dyrt. Jag fick en offert på bruduppsättning, smink och naglar (förstärkning) inkl provuppsättning någon månad innan för totalr 5100kr plus att hon tar 750 kr för att åka ut till stället vi ska ha förberedelserna och festen på (ett hotell). Hade kunnat ta det på salongen men eftersom vi sover över dagen innan och vi har tidig vigsel kändes det bäst.

    Allt blir så dyrt så fort man nämner bröllop...

    Men tar också gärna emot tips :)


  • Äldre 4 Feb 20:08
    #4

    Kolla braid&blow, de har en salong på åhlens men kan också komma dit du är.

    Har bokat dem till i sommar ????

  • Anonym (Hello­@suavo­o.com)
    Äldre 12 Feb 17:38
    #5
    Hej vi söker makeuaprtister och hårstylister så om du vill ha flera uppdrag kontakta gärna oss. Du får kan kontakta oss på hello@suavoo.com eller kika in på vår hemsida: www.suavoo.com 
Svar på tråden Frisör och makeup som kommer hem till en på bröllopsdagen