• Äldre 8 Nov 15:34
    6865 visningar
    9 svar
    9
    6865

    Söker Sångare / Band / Trubadur Sthlm

    Söker en grym sångare/sångerska eller kanske duo/band, trubadur som kan sjunga och spela på vårat bröllop i Juni 2018 i Sthlm/Trosa.
    Ett helhetskoncept är alltid positivt (musik/sång vid vigseln + mingel +  festen)
    Dock ej ett krav.

    Tar tacksam emot alla tips {#emotions_dlg.flower}


    Bröllop Juni 2018
  • Svar på tråden Söker Sångare / Band / Trubadur Sthlm
  • Äldre 9 Nov 13:31
    #1

    Hej! 


    Jag heter Moltas och driver trubadurtrion - Tre Av Oss!


    Jag tror att vi skulle kunna vara av intresse för er!


    "Tre Av Oss" är en ung modern trio som spelar moderna låtar i akustisk tappning. Alla i bandet har tidigare erfarenhet inom, Coverband, Solosång, Musikaler och diverse musikuppdrag. Som trio kan vi anpassa vårt musikaliska sound mer brett och med Cajon (slagverk) så kan vi spela till mingel, lounge men även till mer dansanta evenemang!

    Läs, lyssna och boka på vår hemsida: http://treavoss.com/


    Med Vänliga Hälsningar, Moltas Åhs
    Tel: 073 394 26 11


     


    Infogad bild 1

  • Äldre 18 Dec 21:06
    #2

    Hej! Vi spelar gärna på ert bröllop!
    Vi är en duo som jobbar som sångare och musiker, utbildade på musikhögskolan och sjunger och kompar oss på gitarr och piano. Vi gör heldags koncept om man vill dvs. sång på vigsel, mingel, quiz, fest mm.


    Vi har mycket spelningar i bagaget och är bland annat ett stående inslag i Mall of Scandinavia som liveband. Musiken vi spelar är bland annat pop, visor, blues, rock, jazz, soul och välkända klassiker och moderna hits med stämsång.


    Med Karolinas bakrund inom pop och musikal blandat med Ivans bakrund inom rocken så skapar vi tillsammans en bred och spännande mix. 

     


    Lyssna på oss på vår hemsida: www.ivankarolina.se


    ">


  • Äldre 21 Dec 13:46
    #3

    Jag kan sjunga! Är 12 år och går på en musikskola! Kan sjunga utan dina andetag om så funkar.

  • Äldre 14 Jan 15:16
    #4

    Hej!

    Jag sjunger gärna på er vigsel om så önskas! Har lång erfarenhet av att sjunga på högtider såsom dop och bröllop, samt att samarbeta med olika kantorer och musiker vid dessa tillfällen. För prov, gå gärna in och lyssna på min soundcloudsida: www.soundcloud.com/eva-briland Allt gott!/ Eva

  • Äldre 5 Feb 10:17
    #5

    Hej! Jag såg ditt inlägg om musik till ditt bröllop. Jag tänkte tipsa om min duo "Pommac" som ett alternativ. Vi skräddarsyr en lösning med vigsel, mingel och/eller dansmusik. Vi spelar allting live, vilket ger en levande känsla och upplevelse till gästerna. Vi har bred repertoar och egen ljud/ljus-anläggning. Gå gärna in och lyssna på oss och läs rexensioner: www.facebook.com/pommacmusic Ha det gott! ! Mvh Marcus

  • Äldre 12 Feb 10:13
    #6

    Hej! Jag heter Josefin och frilansar som sångerska. 
    Jag sjunger på många bröllop runt om i Sverige. 
    (vigsel, mingel och festmusik) 

    Hemsida: josefinleonore.wordpress.com
    Email: leonoremusic@gmail.com

    Varmt välkommen att höra av er för bokning och mer information

    Josefin

    Här finns musikexempel att lyssna på:


  • BYJ
    Äldre 14 Feb 12:48
    #7

    Ett band som åtar sig ett helhetskoncept till rimligt pris och som har mycket erfarenhet av främst bröllopsfester är partybandet Backyard Jam www.backyardjam.dinstudio.se

     

  • Anonym (Paul och Robert­o)
    Äldre 15 Feb 00:46
    #8
    Professionell duo skräddarsyr all musik till er stora dag! 
    Vi framför sånger enligt era önskemål under vigseln, till middagen och om så önskas liveband och DJ till bröllopsfesten. 
    Vi ordnar även all tekniskt utrustning som behövs. 
     
    Kontakta oss för referenser. 
    Mejla intresse till: paulanoelgroup@gmail.com


    ">


  • Äldre 15 Feb 06:22
    #9
Svar på tråden Söker Sångare / Band / Trubadur Sthlm