• Äldre 6 Oct 13:47
    6667 visningar
    8 svar
    8
    6667

    Säljes: Ida Sjöstedt tyllkjol Diane (stl 36)

    Hej!

    Jag har en tyllkjol från Ida Sjöstedt (Diane skirt) som jag använde när jag gifte mig i maj 2016. Den skulle behöva kemtvättas men innan dess vill jag gärna höra om det finns någon som skulle vara intresserad.

    Tyllen är brudtyll i nylon, och under den är det ett foder i acetat. Den har en dragkedja som är dold utifrån samt en hyska. Om man söker på Diane skirt Ida Sjöstedt kan man se olika bilder på hur kjolen ser ut. Den är uppsydd efter mina mått, så midjemåttet den syddes upp efter är 74 cm. Längden anpassades för min längd med skor på (165 + ca 5cm). I normala fall har jag storlek 36 så jag skulle säga att den motsvarar det. Kjolen skulle behöva kortas något då den släpat i marken och fått några mindre revor längst ner (dock inget som syns tydligt när man har den på sig).

    Om någon är intresserad, hör av er så kan vi diskutera vidare!

    Mvh,

    Josefine

  • Svar på tråden Ida Sjöstedt tyllkjol Diane (stl 36)
  • Äldre 6 Oct 23:03
    #1

    Finns kjolen kvar pris ? Genomskinlig ? Kan den skickas? Sms gärna svar på 0705-660819 tack ! Med vänlig hälsning, minna .

  • Äldre 7 Oct 20:46
    #2

    Hej Minna, nu har jag sms:at dig :)

  • Äldre 11 Oct 15:40
    #3

    Hej, finns kjolen kvar? Mvh, Linda

  • Äldre 11 Oct 15:43
    #4

    Hej,

    Finns kjolen kvar?

    Mvh, Linda

  • Äldre 12 Oct 10:23
    #5

    Hej Linda! Ja den finns kvar :) om du skriver din mail eller mobilnummer kan jag skicka mer info. Mvh, Josefine

  • Äldre 16 Oct 09:34
    #6

    Hej!

    Topp! Lindamickelsson83@gmail.com

    Tack snälla!

    Mvh, Linda

  • Äldre 8 May 02:49
    #7

    Hej!!
    Finns kjolen kvar? är väldigt intresserad av att köpa den!!

    tack!

  • Äldre 8 May 22:29
    #8

    Hej, finns kjolen kvar?

Svar på tråden Ida Sjöstedt tyllkjol Diane (stl 36)