• Äldre 26 Sep 15:21
    9668 visningar
    3 svar
    3
    9668

    Bröllop på Bergendal

    Hej!

    Vi har varit och kikat på Bergendal och blev jätteförtjusta I stället. Nu funderar vi på att boka in för bröllopsfest 2019. Vore kul att höra hur andra som har haft/planerar att ha fest på Bergendal tänker!
    Många funderingar kring dekor, musik, tårta etc!

    Tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Bröllop på Bergendal
  • Äldre 27 Sep 15:44
    #1

    Katastrof, vi bytte lokal 2 månader innan bröllopet för vi fick inte göra någon dekoration. Fruktansvärd bemötande .

  • Äldre 29 Sep 11:09
    #2

    Oj - det var tråkigt att höra! Då jag varit I kontakt med dem har de varit superproffsiga - vad var det för decoration ni inte fick tillåtelse att göra?

  • Äldre 9 Nov 18:14
    #3
    affi skrev 2017-09-27 15:44:28 följande:

    Katastrof, vi bytte lokal 2 månader innan bröllopet för vi fick inte göra någon dekoration. Fruktansvärd bemötande .


    Låter väldigt tråkigt.. Hur har det gått för er? Antar att ni inte fick tillbaka bokningsavgiften? Vad är det ni inte fick göra?

    Vi ska gifta oss där 2018 är tanken. Fick väldigt bra intryck av dem vid visningen, dock upplever jag att de är inte helt lätta att samarbeta med heller sådär när jag varit i kontakt med dem i efterhand, t.ex att man inte får tillgång till lokalen förrän kl 14:00 samma dag för o ställa dekorationer m.m.

    /M
Svar på tråden Bröllop på Bergendal