• Äldre 31 Jul 22:08
    22949 visningar
    6 svar
    6
    22949

    Bartender för bröllopsfest sökes

    Är på jakt efter en bartender för en bröllopsfest i juni 2018. Planen är att det ska finns 2-3 olika drinkar att beställa från en liten bar.

    Tycker det är mycket trevligare än att ha alkohol ståendes på bordet och alla får blanda själva...

    Tips mottages gärna

  • Svar på tråden Bartender för bröllopsfest sökes
  • Äldre 31 Jul 22:28
    #1

    Kolla med lokal Hotell&Restaurang-linje eller liknande? 2-3 drinkar kan nästan vem som helst blanda.

  • Äldre 31 Jul 23:55
    #2

    Ja, smart! Kanske tom kan ha 2 st då :)

  • Äldre 2 Apr 01:32
    #3
    @tempoo1, söker du fortfarande en bartender?
  • Äldre 18 Mar 19:11
    #4

    Hej! Jag letar efter en duktig bartender för bröllop utanför Trosa i juni 2019. Några tips? @llinn

  • Sat 27 Apr 2019 12:29
    #5

    Det finns ju olika hemsidor för att hyra personal för småtjänster, ex Taskrunner. De har fungerat fint för mig. Jag har även provat Cocktailkungen som hyr ut bartenders. Annars skulle jag prova att ringa en utav stans nattklubbar, de har ofta många bartenders på sin lista. Någon av dem är säkert redo köra lite extra-knäck ;)  

  • Sat 27 Apr 2019 12:38
    #6

    PS. Vem som helst kan inte blanda drinkar, ett recept kan vara enkelt men det krävs erfarenhet för att kunna göra dem bra och efter specifika förfrågningar.

    Vem som helst kan laga pannkaka, men kan en 18-åring som aldrig lagat pannkaka göra det lika bra som sin mamma? Troligtvis inte. Kan samma 18-åring lagga flertalet olika pannkakor utan recepten i huvudet under stor stress? Absolut inte. 


    Räkna med att det väldigt snabbt kan bli väldigt stressigt för en oerfaren bartender. OCH DÅ börjar de tumma på kvaliteten. 

Svar på tråden Bartender för bröllopsfest sökes