• Äldre 18 Jul 17:35
    4073 visningar
    10 svar
    10
    4073

    Säljes: Rustik dukning

    Hej!

    Önskar du rustik dukning med naturinslag så har jag ett tips till dig.


    Jag har drygt 120 uppsågade runda träbitar (skivor) av ene som blir jättefina att använda som placeringskort om man skriver/bränner in gästernas namn. Alla är runda men varierar något i storlek men ca 5 cm diametern och 1 cm tjocka.


    Skickar gärna bilder vid intresse.

    Säljer alla för 200 kr.


    Hämtas i Jönköping/Huskvarna. 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-18 17:46
    Säljer också ett helt gäng löpare i beige linne. Mått skickas vid önskemål. 50 kr styck
  • Svar på tråden Rustik dukning
  • Äldre 24 Jul 08:07
    #1

    Hej!

    Kan man få se bild på de runda träbåtarna? Stämmer nämligen in precis på temat vi ska ha på vårat bröllop! ????

  • Äldre 30 Jul 10:59
    #2

    Jag är intresserad! Går det att få se bilder på dom?

  • Äldre 1 Aug 09:31
    #3
  • Äldre 2 Aug 22:31
    #4

    Hej!

    Jag är intresserad av löparna. Hur många har du samt mått? Mvh Therese

  • Äldre 3 Aug 09:03
    #5

    Hej!

    Jag är tyvärr på semester nu och inte hemma. Kommer hem på onsdag om en vecka. Jag kan kolla då men tror att det är minst 12 st och ca 30-35 cm breda. Längd varierar lite då vi hade en till varje bord som fick falla ner mellan skarven. Återkommer. Men vi var 130 gäster så det räckte till så många.

  • Äldre 3 Aug 10:21
    #6

    Ok! Vi har tre långbord med ca 12 gäster per rad. Så tror att varje bord är ca 8-9 meter långt. Eller ännu längre. Då borde det ju räcka om ni hade 130 gäster. Vi har "bara"85 ???? Skicka gärna på min e-post sedan när du kollat, på Therese.bekk@gmail.com får inte notiser härifrån!

    Vänliga hälsningar och trevlig semester Therese

  • Äldre 10 Aug 07:11
    #7

    Hej Ida!

    Puffar och påminner om löparna :)

    Kan du tänka dig att skicka? Jag står såklart för frakt!

    Mvh Therese

  • Äldre 11 Aug 11:20
    #8

    Hej Therese! Nu har jag svarat dig i dina meddelande.
    Mvh Ida

  • Äldre 13 Aug 13:05
    #9

    Hej!


    Jag ska gifta mig den 7 oktober och undrar om det möjligtvis blev över några av de beiga löparna, ifall Therese inte behövde allihopa till sin fest :)?


    Vi blir 50 personer och har fem bord, så skulle behöva kanske 10-15 st

  • Äldre 14 Aug 07:09
    #10

    Löparna finns kvar! Jag har 12 st som är 26 cm breda och mellan 2,18-2,32 m långa (varierar något i längd pga hemmasydda). Frakten kostar 99kr för alla löpare. Är du intresserad?

    Mvh Ida

Svar på tråden Rustik dukning