• Äldre 16 Jul 22:23
    5935 visningar
    0 svar
    0
    5935

    Säljes: Underbar spetsklänning från By Malina

    Hej


    Jag vill sälja min underbara brudklänning från By Malina.


     


    Modellen heter Victoria med Rose lace/spets. Släpet kan fällas upp med hjälp av 4 knappar som är insydd på insidan av kjolen.


     


    Färg: Ivory


     


    Storlek: 38/40


    Jag är 180 cm och hade ballerinaskor (dvs ingen klack) och vägde runt 70kg.


     


    Slöja kan köpas till för 100 kr liksom ballerinaskor (vita eller silver) (100 kr per par).


     


    Klänning förvaras i en stor brudklänningspåse som ingår vid köp och den har kemtvättats dvs är redo att användas.


     


    Nypris 14.000 SEK + 500SEK för syarbete. Köpt maj 2017; kvittot finns.


    Säljpris: 9.000 SEK, det finns förhandlingsutrymme


     


    Kontakt: annesthlm@gmail.com
     


    Nedan hittar ni informationen som beskriver klänningen tagen från By Malinas hemsida:


     


    Sophistication and elegance is the keywords for this spectacular gown. From its beautiful v shaped neckline with scalloped details and the deep v back, to the slim waist, this dress is out of this world beautiful. The gown has a fitted bodice with sweetheart lining, delicate cap sleeves, comfortable cotton blend stretch lace and lace-covered buttons in back. The full skirt, with a double silk lining, will make you feel like you came
    straight out of a fairy-tale. This gown suits every body type and is perfect for the classic bride looking to shine on her big day.


     


    Details
    ? Invisible zipper
    ? Built-in cups
    ? Cotton blend embroidered stretch lace
    ? Double silk lining

    Nedanstående bilder kan också hittas här: www.dropbox.com/sh/fuzowqrkm3j6742/AADe1txllXUlr8syfX6wMeIka

Svar på tråden Underbar spetsklänning från By Malina