• Emeliiie

    Säljes: Fantastisk brudklänning (stl 44)

    Säljer nu min underbara brudklänning från märket Sweetheart, modellen heter 6189. Det är en off the shoulder klänning med fantastiskt vacker spets upptill, sidenknappar i ryggen, sidenband i midjan med en kjol i organza som har ett kortare släp. 
    Färg Ivory/Alabaster
    Storlek 14 (USA - borde motsvara storlek 44) Fungerade bra på mig som är cirka storlek 44. Den sitter åt över bröst och midjan men är väldigt förlåtande över höfterna. Jag är 165 cm och använde klackar som var 8 cm höga.
    En sömmerska har sytt upp klänning cirka 2 cm framtill för att jag inte skulle snubbla i den. Klänningen har en inbyggd "behå" så den håller sig uppe själv och sitter på plats. Klänningen är i mycket gott skick.
     
    Säljes med tillhörande överdrag samt galge, ni får även underkjol på köpet. Något som rekommenderas både för att kjolen ska vara så snygg som möjligt och för komfort (blir luftigare). 
    Kan testas i centrala Stockholm. Hör av dig om du har några frågor.
    Säljes för 9 000:- Inkl underkjol

    Har tyvärr inte jättemånga bilder på klänningen då vi ännu inte fått bilderna från vår fotograf, men man kan se fler bilder på denna adress: 

    www.sweetheartgowns.com/sweetheart/6189
Svar på tråden Fantastisk brudklänning (stl 44)