• Äldre 19 May 20:29
    7965 visningar
    5 svar
    5
    7965

    Ring från Safira?

    Vi har tittat en del på att köpa vigselring från Safira.se eftersom dom är betydligt billigare än att köpa i en butik.

    Vill bara höra om det är någon som har några erfarenheter från safira?

  • Svar på tråden Ring från Safira?
  • Äldre 20 May 03:06
    #1

    Vi beställde våra ringar från Safira och fick hem dem för en vecka sedan. De var som vi hade önskat. Det kan vara lite svårt att veta exakt storlek. Det bästa är att försöka prova exakt samma modell i en affär, men det är kanske lite fräckt. Min sambos ring var lite stor, men den åker absolut inte av så vi behåller den som den är :)

    Gravyren vi valde syns knappt på min ring för min ring är väldigt smal. I en affär kanske någon hade kunnat råda mig att tänka på detta. Men vi är som sagt ändå nöjda. Fördelen är utbudet och priserna. Nackdelarna är att man inte kan få någon hjälp och att man inte vet hur de ser ut i verkligheten.

  • Äldre 22 May 22:07
    #2

    Har också tänkt beställa från safira.. min mamma har gjort det och var nöjd.. jag måste dock specialbeställa min då jag behöver en lägre skena.. så jag tänkte åka till deras butik när det är dags..

  • Äldre 23 May 06:28
    #3

    Vart finns butiken?

  • Äldre 23 May 06:30
    #4

    Jag har sett en ring i en butik som jag fastnat för så jag vet hur den ser ut på riktigt. Det skiljer ju flera tusen kr mellan att köpa på safira mot att köpa i en butik.

  • Äldre 23 May 08:02
    #5

    Dom har en butik i Köping.. ja det skiljer ju väldigt mycket i pris där från andra ställen.. dock hade dom höjt priset på ringen jag vill köpa med 2000kr ca sen januari.. bara hoppas att priserna går ner lite igen sen..

Svar på tråden Ring från Safira?