• sandracni

    Askimsterrassen i konkurs

    Av en slump upptäckte jag i veckan att Askimsterrassen i Göteborg har en konkurs inledd sedan den 4 april. Vi hade bokat vår bröllopsfest där och betalat deposition inte länge innan det hände. Då fick vi ingen indikation på att något var fel, utan det pratades glatt om planer och hur fulltecknade de var. Nu får vi inte tag på ansvariga och vill varna alla som har bokat sin bröllopsfest där! Vi letar för fullt efter en ny lokal och jag hoppas att alla som har en bokning upptäcker samma sak i tid för att också hitta en ny lokal. Deras instagram- och Facebookkonto är borta, men hemsidan ligger kvar och har inte uppdaterats sedan i julas.

    www.allabolag.se/5568718919/verksamhet
    www.solidinfo.se/foretag/askimsterrassen-ab
    www.hitta.se/askimsterassen+ab+i+konkurs/askim/h~T2swXvnO

  • Svar på tråden Askimsterrassen i konkurs
  • JohannaSandy

    Hejsan,
    Det kunde varit jag som skrivit detta inlägg. Vi hade vår bröllopsfest bokad där till den 10/6 i år och fick för ett par veckor sedan veta detta via vår bröllopsfotograf som sett notis i GP... Vi har heller inte lyckats få tag i dem och har också betalat in deposition. Mycket trist... Hoppas ni hittar en ny fantastisk lokal och all lycka till er! Kram

  • MarielleW

    Hej!

    Hur har de gått för er? Vi kollade på att ha vårt bröllop där (nästa år) har de löst sig eller vart har ni vart/skall ni vara istället?

Svar på tråden Askimsterrassen i konkurs