• Äldre 26 Apr 10:36
    17015 visningar
    6 svar
    6
    17015

    Söker solist till vigsel i Göteborgsområdet

    Hej,

    Söker solist till vigsel i göteborgsområdet den 16 september 2017.
    Skall helst kunna kompa själv på piano och kunna sjunga modernare låter av artister som Ed Sheeran, Adele, Bon Iver, Sam Smith osv.

    Någon som har några tips?

  • Svar på tråden Söker solist till vigsel i Göteborgsområdet
  • Äldre 8 May 10:00
    #1

    Erik Timmersjö är heeelt fantastisk. Både sångare och gitarrist. Han utgår från Trollhättan. Jag kan sätta er i kontakt om det låter intressant. ?

  • Äldre 11 May 14:39
    #2

    Vi är en musikduo som gärna ställer upp! Vi skräddarsyr koncept efter era önskemål! Kontakta oss gärna för mer info: Tel: 0704912733 mail: annaojesper.artist@gmail.com 
    Facebook med lyssningsexempel: 
    www.facebook.com/annaochjesper/

  • Äldre 15 May 22:34
    #3

    Hej

    Sjunger på bröllop, låtar enligt önskemål från brudparet, svenska som engelska! Kompar tyvärr inte själv, men brukar fungera hur bra som helst med kompning av eventuell kantor i kyrkan, alternativt kan jag lösa gitarrkompning via en musikerkollega ????????

    Bifogar länk till min youtube kanal där ni kan lyssna lite och hitta mina kontaktuppgifter:

    www.youtube.com/channel/UCynKPvXdpgI-tIr5HPpDf5g

    Med vänlig hälsning,

    Viktoria

  • Äldre 15 May 22:36
    #4

    Ursäkta alla "?" I mitt meddelande ovan. Så kan det gå när man försöker skriva via mobilen och ta med en emoji :)

  • Äldre 18 May 09:49
    #5

    Hej! 

    Detta låter superintressant, jag älskar att sjunga Ed Sheeran. 
    erfaren sångerska från Göteborgs trakterna. Jag har superfina inspelade gitarr komp som jag brukar använda när jag är ute på gig. 
    Kika gärna in på min hemsida, där kan ni höra mig sjunga, läsa mitt cv, se mina erfarenheter av bröllop och scenframträden. 

    beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson/hear-me-sing

  • Äldre 25 May 23:47
    #6

    Hej! Gå gärna in och lyssna på mig på soundcloud / Åsa Lindstrand. Säger som en ovan brukar inte kompa mig själv men det brukar funka med kantor eller med min gitarrist. Har sjungit på många bröllop/ dop etc.

    Vi hörs!

Svar på tråden Söker solist till vigsel i Göteborgsområdet