• Äldre 11 Apr 11:24
    24020 visningar
    1 svar
    1
    24020

    Restaurang i Gbg för ca 30 pers?

    Behöver tips på restauranger i Gbg som kan ta emot ca 30 personer. Det är inget krav att vi sitter åtskilda från de övriga matgästerna, men vårt sällskap ska sitta tillsammans.

  • Svar på tråden Restaurang i Gbg för ca 30 pers?
  • Äldre 5 Jun 02:15
    #1

    Kolla med Hotell Lilton. De har en glasveranda som man kan abonnera, tror den rymde ca 30, men är inte helt hundra då det var tre år sedan jag var i kontakt med dem. Vi bokade vår bröllopsnatt i deras svit och var ute efter ett ställe för gemensam brunch dagen efter, men tyckte glasverandan var för liten för oss.
    Vet att Ölrepubliken har rätt fina separata rum som man kan boka för lite mindre sällskap, de har väldigt bra mat också även om det kanske inte låter så på namnet men har ätit finmiddag där.
    I höstas ordnade jag ihop med några vänner en fest för ca 60 pers. Vi hade en lokal som helt plötsligt bytte ägare med två månader kvar till festen och allt kändes jätteosäkert, men då hittade jag Gts festvåning (Göteborgs Tandläkare Sällskap) som tog emot oss med öppna armar och fantastisk service och bra priser i en jättefin sekelskiftesvåning i Vasastan. De tar emot mindre sällskap också och i priserna som står på hemsidan ingår mat, personal och lokal, de tar alltså inget extra för lokalen som många gör. Tjejen som är kontaktperson är helt fantastisk, vi hade en pressad budget och då gjorde hon en helt egen meny till oss.

Svar på tråden Restaurang i Gbg för ca 30 pers?